Egy eladó webshop az átverés?
A lehetőségek:
1. Kamu, hogy annyi volt a bevétele a webshopnak. A cég bevételei ellenőrizhetők, de korántsem biztos, hogy azok (mind) abból a webshopból származnak.
2. Hiába tűnik relatív nagynak a bevétel, ha nincs rajta megfelelő haszon. Nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy mennyi haszon van a terméken, a reklámköltségek is nagyon magasra rúghatnak. Lehet, hogy összességében annyi kínlódás meg költség van vele, hogy nem éri meg a tulajnak csinálni.
3. Lehet, hogy talált magának egy ténylegesen jobban jövedelmező bevételi forrást, és inkább abba öli az energiáit. Egy fenékkel nem lehet több lovat megülni.
4. Lehet, hogy egy alkalmazotti munka azért vonzóbb a számára még akár alacsonyabb fizetéssel is, mert az "biztos" bevétel, tudja, mennyit kap, míg a webshop egy lutri, egyszer fent, egyszer lent.
5. Látja a trendeket és azt, hogy bár egy időben sokat keresett az adott termékkel, már leszállóágba került a dolog és nem érdemes vele tovább foglalkozni. Pl. 2017-ben sokat kereshettél a fidget spinnerrel, 2018-ban meg már a kutyát sem érdekelt. (nem a legjobb példa, de gondolom érthető)
6. Letiltotta a FB vagy a gugli a hirdetési fiókját, és nem tudja hirdetni a webshopot, ezáltal vevő sincs.
Ezernyi oka lehet.
Sok webshopos ismerősöm panaszkodik a bunkó idióta vevőkre, akikkel már nincs idegzete foglalkozni, meg a sok szórakozó emberre, aki megrendeli a terméket és aztán nem veszi át, amivel komoly anyagi károkat okoznak a cégeknek.
"plusz a webshoppal nem kell mókuskerékben napi 8 órát melóznod"
Tényleg nem, inkább a dupláját.
Termékek felkutatása és beszerzése, feltölteni őket a webshopba, fotókat, esetleg videókat készíteni hozzá, marketingorientált termékleírásokat készíteni. A megrendeléseket kezelni, termékeket beszerezni és összekészíteni, becsomagolni, futárszolgálatnak átadni, számlákat kiállítani és kiküldeni. Az ügyfélszolgálattal foglalkozni, érdeklődők kérdéseire, vásárlók panaszaira válaszolni, azokat kezelni. Termékcseréket, reklamációkat intézni. Folyamatosan tanulni marketinget, hogy képben legyél a trendekkel, a módszerekkel, Facebook, Insta és egyéb közösségi oldalakra napi szinten posztolni, hírleveleket készíteni és kiküldeni, elkészíteni és folyamatosan kezelni a hirdetéseket többféle felületen. Ja, ez csak napi pár perces melócska.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!