Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Előre utaltam és nem jött a...

Előre utaltam és nem jött a csomag, mi a teendő?

Figyelt kérdés
Egy weboldalon keresztül rendeltem két terméket, már több, mint egy hónapja. Előre utalással történt a kifizetés, 9000 forint értékben. Azóta a terméket nem kaptam meg, a weboldalon csak email cím van, tőlük folyamatosan azt a választ kapom, hogy megpróbálják felvenni a partner céggel a kapcsolatot. Rákerestem a partner cégre, telefonszám nem aktív, emailre nem válaszol, facebookon is írtam nekik, az első üzenetemet megnézték, többit már meg sem nyitották. Ebben az esetben mi a teendő? Még soha nem jártam így, fogyasztóvédelem vagy rendőrség? Nem szeretném hagyni veszni a pénzemet. Utalásról megvan a visszaigazolás, rendelési szám, minden információ. Választ előre is köszönöm.
2022. ápr. 10. 12:26
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
88%
Melyik oldal?
2022. ápr. 10. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
54%
Felhívod a bankod, elmondod mi történt és megkéred, hogy chargebackeljenek. Ez el tud tartani akár 3 hónapig is.
2022. ápr. 10. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
90%
2, utalásnál nincs chargeback
2022. ápr. 10. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
88%

"Felhívod a bankod, elmondod mi történt és megkéred, hogy chargebackeljenek. Ez el tud tartani akár 3 hónapig is."


Én ezt nem is értem.

Ez most teljesen komoly hogy csak ilyen blöff bemondásra a bank bárkinek bármi tranzakciót visszahív? Hagyjuk már.

2022. ápr. 10. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
39%

Nem bemondasra. És nem a bank hanem a kártya kibocsajto cég (Visa, Mastercard, stbb).


Kivizsgaljak, felveszik az eladóval a kapcsolatot ha tudják, stb... Ezért tart ilyen sokáig.

2022. ápr. 10. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
85%
Ja igen, csak kártyás fizetés esetén van chargeback, utalás esetén nincs.
2022. ápr. 10. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
11%
Kérj a cégtől visszatérítést.
2022. ápr. 10. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
0%
4, pedig létezik én is éltem már vele, majdnem végig is futott, de az üzlet rájött, hogy egyszerűbb, ha önként fizetnek. De csak kártyás vásárlásnál élhetsz ilyennel (online és offline vásárlásnál is) és csak bizonyítékokkal fogják a kérelmet bevenni
2022. ápr. 10. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
84%
Nem szabad rendelni olyan webshoptól ahol nincs feltüntetve az üzemeltető cég neve, adószáma, fizikai címe....
2022. ápr. 10. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
71%
Ezt elbuktad, sajnos. Szinte semmit nem tudsz tenni. Esetleg feljelentést tehetsz ismeretlen tettes ellen. Tanulópénz.
2022. ápr. 10. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!