Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tudok csinálni, ha rendelt...

Mit tudok csinálni, ha rendeltem valamit el is utaltam az árát de a csomag nem érkezik meg?

Figyelt kérdés

A sztori az, hogy rendeltem egy csizmát 22e ft-ért. Egyből elutaltam az árát. Az ember fel is adta a csizmát de utánvétellel. A futárnak mondtam, hogy én így nem veszem át. Írtam a feladónak, akivel csak emailben lehet kommunikálni aki visszaírt, hogy tájékoztatta a GLS-t.

De erről a gls futárszolgálat nem tud, mert nekik vissza sem irt.

Másnap írtam meg egy emailt a feladónak, hogy utalja vissza az árát mert én már nem fogom átvenni a csomagot.

Azóta vissza sem ír, a pénz sem érkezett vissza.

A csomag meg a gls raktárában csücsül.

Mit lehet tenni?


2016. okt. 20. 08:50
 1/7 anonim ***** válasza:

Először is milyen oldalon rendelted? Webáruház? Jófogás? Vatera?

Azért nem mindegy, mert elvileg az eladó telefonszámának is szerepelnie kellene - webáruház esetén a Kapcsolat-nál.

Ha egy olyan webáruházban rendelted, ahol a kapcsolatnál csak email cím van megadva, az viszont már eleve gáz - ilyen helyről nem szabad rendelni, ahol nincs feltüntetve székhely, tel. szám, stb.

Email címet bárki bármilyen névre tud csinálni... :-(

2016. okt. 20. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Igazából csak kesobb vettem eszre hogy csak email van amikor mar gond volt.


Mustang-cipo.hu innen rendeltem...

2016. okt. 20. 09:30
 3/7 A kérdező kommentje:
Mar megneztem, ennek az embernek van tobb ilyen webshopja. Szonyegeket is árul, bukósisakokat..
2016. okt. 20. 09:33
 4/7 anonim ***** válasza:
Nem fogja visszaadni a pénzed hamar elutaltad neki a utaris ktg. Ezt ne is remekd. Legjobb megoldás ha arra próbálod rávenni módosítsa az utanvettel a glsnel...
2016. okt. 20. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Hát akkor először is vond le a tanulságot - legközelebb SOHA ne vásárolj olyan oldalról, ahol nincs telefonszám, stb.

"Szerencséd" van, mert megtaláltam néhány adatot róluk - próbálj meg ezek mentén keresni tovább a neten - hátha rábukkansz egy telefonszámra is - nekem most nincs időm rá, mennem kell.

Különösképp az almásfüzitői névre, címre próbálj rákeresni:

[link]


Aztán van ám még egy gond: az eladó egyenlőre nem is köteles visszautalni az árát (mert a GLS-nél van a termék), mert van egy ilyen fogyasztóvédelmi szabály, illetve ezt az Ő oldalukról másoltam (de ez jogos)

"7. Az eladónak joga van visszatartani az ügyfél- fogyasztó visszaküldésből származó hasznát addig amíg vissza nem kapja tőle a terméket vagy az igazolást annak feladásáról."

Javaslom, olvasd el az egész oldalt a reklamációról:

[link]

2016. okt. 20. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Koszonom szepen az információkat!!


Igen mar en is utana keresgeltem.

Irtam is hogy van meg par webaruhaza de ott sincs telefonszam. Ott is csak emailban lehet kommunikalni az eladoval..

A cimre rakerestem csak a webshopokat dobta ki. Semmi mast sajnos..

2016. okt. 20. 10:16
 7/7 A kérdező kommentje:
Gls nél érdeklődtem, és az ő rendszerükben az áll, hogy holnap vissza lesz küldve a csomag a feladónak...
2016. okt. 20. 10:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!