Telefonos ügyfélszolgálatosok hogy tudnak 8-9-10 órán keresztül koncentrálni?
Sziasztok!
Most kezdtem egy telefonos ügyfélszolgálatos munkát, de máris kétségbe vagyok esve. Egyszerre több programot kell használni, rengeteg információt fejben tartani, kivételekre azonnal visszaemlékezni stb., mindezt úgy, hogy napi 8,5-10,5 órát vagyunk bent, sokszor pisiszünet nélkül.
Hogy lehet bírni az ilyen jellegű munkát? Hogy lehet szellemileg toppon lenni és kérdések vagy problémák esetén azonnal tudni a megoldást? Létezik erre valami praktika?
Köszönöm szépen előre is, ha valaki válaszol!
Ezt úgy lehet, hogy az elején nehéz, aztán megszokod, aztán 3-4 év után kiégsz és keresel másik melót.
Legalább is pár évnél hosszabb ideig ezt képtelenség csinálni. Saját tapasztalat. 4 évet húztam le ügyfélszolgálaton, 3 műszakban és még így is én bírtam a legtovább, mert a 4 év alatt a komplett csapat lecserélődött körülöttem, főnökök is.
Ahogy az első írja.
Ezek droidmunkák, sokszor találkozol egy problémával, egy idő után automatikussá válik. (Nem lenézés a droidmunka, én is csináltam 3 évig. De ettől még így van.) Csináltam egy csomó sablonmondatot, azokat megtanultam, csináltam a jegylogoláshoz tenplateeket, azokkal gyorsabban ment a meló.
A pisiszünet meg jár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!