Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ebayról rendeltem egy terméket...

Ebayról rendeltem egy terméket. Nem érkezett meg határidőre. Az eladó nem akar fizetni. Hogyan kell az Ebay ügyfélszolgálaton pénz-visszafizetést kérni?

Figyelt kérdés
Nem találok ilyen menüpontot.
2018. dec. 29. 12:18
 1/6 anonim ***** válasza:
A Purchase History menüpontban a More Actions lenyíló menü alatt van egy "I didn't receive it" menüpont, ott lehet issue-t nyitni, de ha még nem sok idő telt el várnék 1-2 hetet, mert lehet csak a posta lassult be az ünnepek alatt. Amire figyelni kell, hogy a határidő után 30 napon belül viszont intézkedni kell.
2018. dec. 29. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Már odáig eljutottam hogy indítottam egy ügyet.


1 request is still open

1 request awaits other members' responses


Kaptam egy levelet az Ebaytól:


We're sorry to hear that you didn't receive the item you purchased. Your request is open, and we've asked the seller to respond and resolve your issue by Dec 28, 2018.


If you don't hear back or can't work something out, you can ask us to step in after Dec 28, 2018. If that happens, we'll review your request, gather any new info we need, and make a decision within 48 hours.


Leveleztem az eladóval, hogy fizesse vissza a vételárat, de nem hajlandó fizetni. Már 65 nap telt el a megrendeléstől számítva.


Ez az Ebay üzenet azt jelenti hogy az Ebay automatikusan kivizsgálja ezt az ügyet, és döntést hoz?

Vagy még további lépést kell tenni.

2018. dec. 29. 13:31
 3/6 anonim ***** válasza:
Attól tartok, hogy ilyen ritka esetben nem érdemes sokat rágódni (különösen, ha nem egy vagyonról van szó), le kell nyelni a békát. Én is lenyeltem, elengedtem a problémát.
2018. dec. 29. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

További lépéseket kell tenni. A most használatos pontos terminológiát nem ismerem, de te most a "dispute" szakaszban vagy, tehát közös megegyezést vár az eBay. Ha ez elmarad, akkor a "claim"-mé kell emelni az ügyet, ahol az eladónak már nincs beleszólása a dologba, hanem az eBay dönt. Ez valószínűleg a te javadra fog történni. Időközben ha az eladó önszántából visszafizet, akkor a claim lezárul. Ha a claimre nem reagál, és tegyük fel a Paypal egyenlege nulla, te akkor visszakapod a pénzed, tehát nem feltétel, hogy neki még meglegyen a pénzed.

Ha az eBayen keresztül nem tudod ezt megoldani, akkor a Paypal fiókodban ugyanezt a procedúrát végig tudod vinni. A különbség annyi, hogy ott a fizetéstől számítva 180 napod van arra, hogy lépj az ügyben. Ha a problémát kell megnevezni, akkor az "item not received" a választandó. Ilyen esetben mindig a vevő javára ítélnek, ha az eladó nem tudja igazolni tracking numberrel, hogy a küldeményt megkaptad.

2018. dec. 29. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ, kedvező döntést hozott az Ebay a részemre:


You've been given a full refund


Hi István,


Unfortunately, we didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase.


We've issued a refund of US $XXX.00 back to the original funding source you used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping. Please allow 48 hours for it to process.


Csak az utolsó mondatot nem értem, "Please allow 48 hours for it to process." mire vonatkozik, vagy mit jelent?

2018. dec. 30. 16:53
 6/6 anonim ***** válasza:
Aut, hogy 48 órán belül indítják a visszatérítést.
2018. dec. 30. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!