Ilyenkor érdemes felhívni az ügyfélszolgálatot?
Megbízható webáruházból rendeltem tegnap reggel, paypallel fizettem ki. Jött róla e-mail a paypaltól is hogy fizetve + egy elektronikus számla is. A bankkátya össze van kötve a paypallal, DE közvetlenül a paypalomon nincs pénz.
Ma reggel jön egy e-mail hogy még nem fizettem ki, tegyem meg, ha bankkártyával fizettem akkor manuális feldolgozzásra várhat a dolog. És írták hog amennyiben banki utalással fizettem küldjem e a bizonylatot e-mailben...
Várjak még? Mit tegyek?
Nézd meg milyen azonosítók tartoznak az utaláshoz és azokat küldd el, banki online oldalon is nézd meg, ne csak a Paypal-on.
Küldd el nekik a tranzakció számot, utalás pontos összegét, pontos időpontját, két számlaszámot és minden adatot, ez a lényeg. Ha rajta van a számlán akkor az is jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!