Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kihez forduljak, hogy visszaka...

Kihez forduljak, hogy visszakapjam a pénzem?

Figyelt kérdés
Április 28-án, tehát majdnem kerek 2 hónapja rendeltem egy webshopból, amiről akkor még nem tudtam, hogy kínai, ez csak a valutából derült ki számomra, miután levonták a számlámról az összeget. Kaptam aztán emailben egy követési számot a [link] linkjével, ahol elvileg követhetem a csomgom útját, ahonnan május 19-óta nem jött újabb infó, most már ugye több mint egy hónapja. Folyamatos email kapcsolatban voltam a feladóval idáig én már többször a pnz visszatérítését kértem, de ők egyre csak nyugtattak, hogy legyek türelemmel már felvették a kapcsolatot a szállítóval. A legutóbbi 3 levelemra azonban már nem jött válasz. Azóta többször utána néztem a weboldalnak és a kedvezményezettnek (Dg.dgnetcn.com) Mindenhol meglehetősen rossz a hírük. Abban már biztos vagyok, hogy a csomagom soha nem fog megérkezni, utóbbi leveleimben ezt velük is tudattam, viszont nem 1-2 ezer Ft-ot utaltam el nekik, tehát csak úgy nem hagyom annyiban. Sajnos nem Paypallal fizettem, sima kártyás előre utalás volt egyébként OTP-s vagyok, ha számít. Google Pay-es regisztrációm van csak. Valaki ezek is meretében tudna segíteni, van lehetőségem visszakapni a pénzem és ha igen akkor hogyan? A válaszokat előre is hálásan köszönöm!

2021. jún. 25. 13:07
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Bankodhoz, charge back
2021. jún. 25. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2021. jún. 25. 15:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!