Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Reklamálhat az ügyfél eBay-en...

Reklamálhat az ügyfél eBay-en ha én mindent jól csináltam és nem veszi át a csomagot?

Figyelt kérdés

Eladtam egy apróságot eBay-en (egy plüssről van szó, de ez lényegtelen) én rendben feladtam, kifizettem utána mindent, stb. Ajánlott levélként küldtem és a száma szerint már 15 napja a postáján van és legalább egyszer sikertelen volt a kézbesítés. 1 héttel ezelőtt rá is írtam, hogy minden rendben van-e, de nem válaszolt. Ma megint ránéztem és hamarosan vissza fogják nekem küldeni.


Kérdésem az, hogy ezek után reklamálhat majd a vevő? 7.300 forintról van szó csak, amit free shippinggel hirdettem meg, ennek majdnem a fele a postaköltség volt, igazából nekem kb. 2.500 hasznom van, de nem akarok még én ráfizetni az egészre... :D



2020. aug. 18. 19:18
 1/2 anonim ***** válasza:
Írt neked a vevő, hogy miért nem veszi át vagy bármi más panaszt, kérdést? Lehet, hogy egyszerűen nincs otthon vagy beteg, stb.
2020. aug. 18. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Nem, nem írt semmit egyáltalán, hogy mi a helyzet.
2020. aug. 19. 06:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!