Rossmann webshop rendelési probléma?
Rendelni szerettem volna a Rossmann webshopjáról. Regisztráltam, beléptem, a kívánt termékeket be is pakoltam a kosaramba. Aztán ahogy kell, mentem tovább a pénztárra: A szállítási cím ill. a szállítási mód megadása még rendesen működik. Viszont amikor a Fizetési információkra megyek, az oldal azt írja hogy "Nincs elérhető fizetési mód". Az rendben van hogy jelenleg csak bankkártyával lehet előre fizetni, és ez okés is lenne... De ezt az opciót sem kínálja fel. Semmit nem dob fel és ha tovább akarok menni, akkor meg írja hogy "A rendelés nem teljesíthető, mert a fizetési mód jelenleg nem elérhető."
Másnak is volt hasonló gondja? Mi lehet ilyenkor tenni?
Köszi előre is a segítséget!
Szerintem ezt az ablakot többször feldobta neked, csak mindig kinyomtad.
Naponta indul újra a rendelés, mindig reggel.
Pár perc alatt el is szokták érni a maximumot, szóval érdemes mindent már eleve a kosárban tartani - nálad ez már rendben van - és reggel belépni, egyből menni a pénztárba.
Én 3 hete rendeltem, akkor még 6-kor nyitották fel a rendszert, azóta ezt későbbre tették. De a főoldalon tuti írja, hány órakor nyílik meg.
Ez a kosárba pakolás, de elfogyott a termék tényleg fura, én is így jártam.
Előtte még kérdeztem is, a Bravúros facebook-csoportban, biztos ismeritek.
Mindenféle vásárlás, akció, bármi ilyesmi kikerül, lehet kérdezni, és jön több száz válasz. Szóval ott mostanában nagyon pörögnek ezek a webshopos rendelés témák, úgy írták, hogy csak azt tudom a kosárba tenni, amiből van, így nem fordulhat elő, hogy megrendelem, kifizetem, és nem kapom meg. Ehhez képest, amint az első csomagok megérkeztek, mármint a nagy felvásárlási láz kezdete utá, sorra jöttek az olyan kommentek, hogy felét nem kapták meg, ez-az kimaradt. Szóval bukott az az elmélet, hogy a kosárban lévő cucc biztonságban van.
Mert ugye elvileg csak addig vásárolhatsz valamiből, amíg az készleten van, de mi van, ha valaki belepakol dolgokat a kosarába, és napokig nem lép be, vagy mondjuk sosem rendeli meg. Akkor neki addig tárolja a rendszer? Tuti nem.
Én mentem a pénztárba, egyetlen dologra írta ki, hogy töröljem, mert az már nem elérhető. Ok, töröltem. Utána tudtam fizetni. Kb 30 ezret fizettem.
3 hetet vártam a csomagokra, de erre fel voltam készülve, szóval semmi gond.
Egy hiányzó terméket vettem észre, írtam is nekik, mivel hiába telt el 3 hét, e-mailt nem kaptam tőlük, és a csomagban sem volt semmi papír, hogy vmi hiányozna.
Válaszoltak a levelemre vagy aznap, vagy másnap, szóval elég gyorsan. Kiderült, hogy nem 1, hanem 3 termék hiányzik, ők próbáltak hívni többször is, de nem értek el. A pénzt visszautalják.
Na, erre megint megírtam, hogy engem ugyan nem próbáltak elérni. Ezután felhívtak, hogy elnézést kérjenek, állítólag a telefonom besípolt. Egyrészt nem igazán hiszem, hogy bárki is emlékezne az adott hívásra, mikor napi több ezer rendelésnél játsszák le ugyanezt. A másik meg az, hogy ha nem is vagyok elérhető, akkor is kaptam volna sms-t, hogy egy idegen szám próbált hívni.
Na mindegy, a hiányzó termékekbe nem halok bele, de a rendszerük valahogy tényleg nem a legjobb, ezen javítani kéne. Nem szabadna engedni rendelni és kifizetni valamit, ha nem elérhető. Azért ezt nem bonyolult programozni, a háttértáblában ott van az elérhető mennyiség, csak addig engedje a rendszer a fizetést, amíg a mennyiség engedi.
Most biztos kibukik a sok hiba náluk, mert a fb-csoportban is elég sok kritikát kapnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!