Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mennyire korrekt cég az emag?...

Mennyire korrekt cég az emag? Hibás terméket kaptam, de lehetetlen kritériumai vannak a visszaküldésnek.

Figyelt kérdés

Rendeltem a webshopukból egy szobabiciklit. A probléma csak az hogy miután kínkeservesen összeszereltem, kiderült hogy a benne lévő drót hibás, így nem tudok rajta fokozatot állítani. Úgy döntöttem visszaküldöm mert hát, nem volt olcsó.. De a sport eszközök visszaküldési kritériumánál ezt olvastam "Az ezen kategóriába tartozó termékek visszaküldése abban az esetben lehetséges, ha nem voltak használva, a visszaküldés az eredeti, ép címkével és a többi hozzá kapott dokumentummal együtt lehetséges"

Mivel ki kellett próbálnom hogy megtudjam nem működik, így a termék volt használva..

Szerintetek így is visszaveszik? Nektek milyen tapasztalatotok van a céggel?



2018. nov. 8. 21:56
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Muszáj lesz nekik
2018. nov. 8. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
48%
Amit bemásoltál, az arra vonatkozik, ha valakinek "csak úgy" nem kell, és visszaküldi, mert meggondolta magát. Ha hibás, az mást, azt cserélniük KELL.
2018. nov. 8. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Amit bemásolt az sem "arra" vonatkozik, nincs joga ezt egy webshopnak önhatalmúlag eldönteni...


A távollévők közötti szerződések alapján 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Pont. Teljesen mindegy milyen hülyeségeket írogatnak a saját AFSZ-ükben, jogellenes feltételet nem állíthatnak. Már pedig ez a feltétel jogellenes. Pakold össze a motyót és vidd vissza nekik, kötelesek visszavenni, nem hivatkozhatnak arra, hogy kibontottad és összeraktad.

2018. nov. 8. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen! Most picit megkönnyebbültem!:)
2018. nov. 8. 22:59
 5/10 anonim ***** válasza:
85%

Jó tapasztalatunk van. Volt termék ami garancian belül elromlott, ingyen küldtek futárt, nem tudták javítani és nem is árulták már, így pénzt kaptuk vissza. Másik esetben hibás volt már szallitaskor. Szintén futár ingyen jött, vitte, hozta, azóta is rendben működik.

Szóval szerintem korrektek ilyen garanciális ügyekben.

2018. nov. 9. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 Koplárovics Béci ***** válasza:
79%

"Ha hibás, az mást, azt cserélniük KELL."


Nem feltétlenül cserélniük, hanem javítani. Ha nem javítható, vagy határidőn belül nem javítható, akkor kell cserélni. Azaz pl első körben küldenek egy jó kábelt és megoldva.

Kérdező: az emag mit mondott a problémára?

2018. nov. 9. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
3 napon belül köteles cserélni ha azt kéri a vevő. De a kérdező el szeretne állni a vásárlástól amit természetesen megtehet.
2018. nov. 9. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Kitöltöttem az űrlapot, ők pedig azt írták hogy felveszik velem a kapcsolatot hamarosan!:) (Tehát egyelőre még nem tudom mi lesz.)
2018. nov. 9. 19:54
 9/10 sm's girl ***** válasza:
Na történt azóta valami a termékkel?
2018. nov. 24. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Na mi sült ki belőle?
2019. máj. 28. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!