Ha másnap visszaviszem a terméket, mert nem jó,
kötelesek kicserélni?
Figyelt kérdés
Tegnap délután vettem egy fülest (hasonló mint az Airpod), Bluetoothos. Sajnos nem igazán működik, a hang sokszor beszaggat, ledobál, indokolatlanul megszünteti a kapcsolatot, stb. Visszavittem, hogy ki akarom cserélni, de közölték hogy először meg kell vizsgálniuk és az most a járvány miatt több időbe telhet és majd hívnak hogy mit lehet csinálni. Van rá garancia, továbbá minden tartozékkal együtt vittem vissza, sérülésmentesen, most tényleg napokat v akár heteket kell várjak, hogy tesztelgessék, hogy nekik is akadozik-e stb? Neten azt írják kötelesek 3 napon belül kicserélni, de ők nagyon erősködtek, hogy sajnos ez most sok ideig tarthat. És ha azt mondják, hogy nekik meg jó volt? Nem szaggatott? Akkor mi van? Áll benne a pénzem és ki tudja mennyi ideig nem tudom használni.. Ezt tényleg így kell kezelni?
De mégis akkor meddig ücsöröghetnek felette? Különben is, ha fél éven belül viszem vissza, nekik kell bizonyítani, hogy esetlegesen nincs is baja a terméknek, márpedig nálam igen is szaggatott, akadozott, ledobált. Akkor? Így is-úgy is cserélniük kell, bizonyítani nem fogják tudni, hogy nálam a telefonon, laptopon nem is szagatott...🤷🏽♀️
Egyáltalán nem tartom azt korrektnek, hogy kifizettem 20 ezret és most ki tudja mennyi ideig nem fogom tudni használni, mert ők "tesztelgetik", csere készülek ugye nincs, ellenben a pénzem benne all.
Az benne van a törvényben, hogy kötelesek kicserélni, akkor miért kell ezt húzni-nyúzni??
2020. ápr. 15. 13:35
5/16 A kérdező kommentje:
#3
Ezt én is olvastam, de én nem azért vittem vissza, mert olyan kedvem van, hanem mert nem működik megfelelően!
Továbbá:
"Az ún. 3 munkanapos cserejog kizárólag a kötelező jótállással érintett termékekre, pl. 10 000 Ft feletti televízióra, mosógépre vonatkozik."
Ez a füles 20 ezer volt és van rá jótállás, tehát akkor ergo érvényes a 3 napos szabály..? Nem értem.
2020. ápr. 15. 13:37
6/16 anonim válasza:
Meg is értetted, amit olvastál?
10 ezer feletti termék esetén, minőségi hiba esetén , 3 napon belül KÖTELES cserélni
Ergo: visszamész, lobogtatod a jogszabályt és beírsz a vásárlók könyvébe
2020. ápr. 15. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 A kérdező kommentje:
Igen, megértettem! Ami aggasztott, hogy ők azt mondták, hogy ez akár most a kialakult helyzet miatt hosszabb ideig is tarthat, akár hetekig... Itt akadtam meg, hogy nem gondolják, hogy most egy nyamvadt fülesre heteket fogok várni, hogy le bírják tesztelni. De akkor ha semmi változás nincs 3 napon belül, akkor bemegyek...
2020. ápr. 15. 13:57
8/16 A kérdező kommentje:
Meg, hogy olyankor mi van, ha ők azt mondják letesztelték és náluk jó volt.🤷🏽♀️ Csak mert nálam is azt csinálta, hogy egy fél óráig jól ment, utána akadozott. Utána jó volt, utána ledobált. Szóval nem állandóan csinálta, így félek hogy ők bekapcsolják, hallgatják 5 percig, jó működik, aztán szevasz.. :(
2020. ápr. 15. 14:01
9/16 anonim válasza:
De mire vársz????
A jogszabály szerint vásárlástól számított 3 napon belül minőségi hibás terméket mélegekés nélkül ki kell cseréljék
2020. ápr. 15. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
10/16 A kérdező kommentje:
De ezt mondtam nekik, hogy 3 napon belül ki kell cseréljék, azt mondták, hogy 3 nap nekik is rendelkezésre áll a cserére.... Nem vagyok ügyvéd, hogy kívülről vágjam a jogszabályokat. Ezt elmondtam nekik, azt mondták hogy be kell vizsgálják. Az a baj, sehol nem találom a pontos jogszabályt, hogy az orruk alá nyomjam. Azt nem találtam sehol, hogy az oké hogy csere kötelező, de a cserét valóban megelőzheti-e az, hogy ők akar napokig vizsgálgatják.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!