Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Fordulatok a Fogyasztóvédelemhez?

Fordulatok a Fogyasztóvédelemhez?

Figyelt kérdés
Egy webshop-os rendelés teljesítésére 2-5 munkanap beszerzési időt kértek,mert nem volt raktáron. Eltelt több mint egy hónap,és semmi,folyamatosan azt a választ kapom,hogy várjak. Fordulatok a fogyasztóvédelemhez?

2020. márc. 19. 17:26
 1/3 anonim ***** válasza:
83%
És mit vársz a fogyvédelemtől? Rájuk szólnak és akkor hirtelen be tudják szerezni majd amit eddig nem tudtak? Hallottál róla, hogy egy rakás ország le van zárva, egy csomó cég bezárt, nem ugyanolyan a világ, mint 1 hónappal ezelőtt volt. Nem akarsz várni töröld a rendelésedet és kész.
2020. márc. 19. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
64%

Lemondhatod a megrendelésedet. Erre ugye elvileg 14 naptári nap áll(t volna) rendelkezésedre, de szerintem most sem lesz semmi, ha azt mondod, hogy mégsem kéred a terméket.


Beszéld meg velük, nem kell mindjárt fenyegetőzni.

2020. márc. 19. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom olyan terméket vettél, ami hiánycikk. Én is így jártam. Nem puffogtam, megértettem, hogy nem tudják teljesíteni, sőt a megrendelést is törölték. Ez van. Ha nincs, nincs.
2020. márc. 19. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!