Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Forduljak a fogyasztóvédelemhez?

Forduljak a fogyasztóvédelemhez?

Figyelt kérdés
Gruppin keresztül rendelt, 2019.10.14-én kiszállított televízió, sajnos csak a 11.22-én került beüzemelésre,. A televízió hibás. Ügyfélszolgálat adott címet, de semmit sem válaszolnak. Fogyasztóvédelem segíthet? Egyébként már a családban ugyaninnen rendelt 2 tévé van, azokkal semmi nem volt ezért is rendeltem én is innen.
2019. dec. 4. 03:07
 1/10 anonim ***** válasza:
71%
Átvétel után 2 héttel jogod lett volna elállni az adásvételtől. Így nem lehet tudni, hogy nem Nálad hibásodott-e meg? Cserére vagy javításra vagy jogosult - gondolom, a szerviz címét adta meg az ügyfélszolgálat.
2019. dec. 4. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
79%
*átvétel után 2 hétig
2019. dec. 4. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
A Gruppi a panaszbejelentéséhez adott email címet, és közölte, hogy válaszolni fognak. Persze semmi. Ajándéknak vettük, és csak a törésmentességét ellenőriztük. Beüzemeléskor derült, ki, hogy csavarok is hiányoznak belőle, és a távkapcsolójával nem működik.
2019. dec. 4. 08:15
 4/10 A kérdező kommentje:
Szóval javítási, vagy csereüggyel nem foglalkozik a fogyasztóvédelem?
2019. dec. 4. 08:16
 5/10 anonim ***** válasza:

Békéltető testület. Írsz nekik, lesz belőle ügy. Le fognak írni mindent.

Keresd ki a helyileg illetékest a nezen és írj neki.

2019. dec. 4. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

A békéltető testület egy nagy rakás sz..r


Semmit nem csinálnak, és ezt nyugodtan lehet szó szerint venni.

Fél évig leveleztem velük. Semmi eredmény.

Nekik semmiféle jogkörük nincs.


A gruppinak meg pontosan ez a taktikája. Nem szoktak reagálni semmire, mert az emberek 99%-a inkább benyeli a dolgot, minthogy pereskedjen.


Szóval a békéltetőt felejtsd el.

Vagy fogyvéd, vagy tanulópénz.

2019. dec. 4. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
A fogyasztóvédelem is egy sóhivatal, ott sem fog semmi történni.
2019. dec. 4. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
A Fogyasztóvédelem említésére reagáltak, állítólag küldenek cseretévét. Hátha!
2019. dec. 5. 11:52
 9/10 anonim ***** válasza:

Éééérdekes, pont erről beszéltem már az 1-es válaszomban - mégis jól le lettem húzva, 56 %-ra.

Szó szerint leírtam, hogy cserére vagy javításra vagy jogosult. Na mindegy...

2019. dec. 5. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
1-esnek! Nálam ment a zöld kéz. Így garanciaigényt, illetve csereigényt jelentettem be.
2019. dec. 5. 13:15

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!