Csomagpostas.hu oldalról vélemények? Megbízható?
Figyelt kérdés
Rendelni szeretnék az oldalról, de mivel előre kell utalni és nem ismerem az oldalt, érdekelne hogy milyen tapasztalata van annak, aki már rendelt.#rendelés #csomagpostas.hu
2020. febr. 21. 19:40
1/14 anonim válasza:
Bóvli, gagyi, az eredeti termék rossz minőségű utánzatából álló kínai szarokat árul túlárazva. Az ilyen dropshipper semmi más nem csinál, csak helyetted megveszi az 500 forintos terméket, és eladja 3 ezerért, meg felé írja áthúzva, hogy 10 ezerről van leárazva csak neked csak most. Ha ilyen dolgokat akarsz venni, vedd meg közvetlenül Kínából, és akkor neked is 500-ba kerül.
2/14 anonim válasza:
Ez egy gagyi oldal. Kínából rendelnek a te nevedre. Nem ők küldik 40 munkanap. Jól olvastad, 40 munkanap az több mint 3 hónap is lehet mire Kínából megjön a csomag amit te is megrendelhetsz féláron. Full gagyi átverős oldal, te is megrendelheted az ebay-en vagy az aliexpressen.
3/14 anonim válasza:
Elutaltam a vételárat, még egy visszaigazoló emailt sem kaptam tőlük nemhogy terméket! Senkinek sem javaslom, lehúzás!
4/14 anonim válasza:
Május 25-én rendeltünk erről a webshopról kicsit több, mint 4000 Ft értékben. Sajnos a rendelést nem én, hanem húgom adta le, nem volt körültekintő, nem nézte meg, honnan vásárol. E-mailben azt írták a rendelés után, hogy június első hetében szállítanak. Mai napig nem érkezett meg, de ami a legbosszantóbb, nem is válaszolnak az üzeneteimre (már 3-szor írtunk nekik). Mai nap elfogyott a türelem (ráadásul húgom tanárnak ballagási ajándéknak szánta, ami addigra már úgysem érkezik meg...), felhívtam a számlavezető bankomat (OTP), hogy mi ilyenkor a teendő. Segítőkész ügyintézőt fogtam ki, felvette a panaszomat, kérvényeztem az összeg jóváírását, elvileg 15 munkanapon belül történni fog valami. Ha lesz eredmény, mindenképpen leírom ide is, tanulságként. Mindig körültekintően kell vásárolni, ezt húgom is megtanulta azóta. Ahogy előttem is írták, ez a webshop ugyanúgy Amazonról/Bangoodról/eBayről rendel meg olcsón cuccokat, és továbbadja marha drágán, cég ráadásul nem is magyar székhelyű, telefonszámuk meg miért is lenne?! Ilyen websdhopokon ráadásul erősen javasolt a PayPal használata, tudtommal (ismerősök elmondása alapján) jóval egyszerűbb a pénz visszatérítése.
5/14 anonim válasza:
A Kínából való közvetlen vagy közvetett rendelésnél mindig kritikus a a szállítási idő. Ha határidőre akarsz valamit venni, csak akkor biztos a megérkezés ha legalább 3 hónappal előbb leadod a rendelést. Hiába 2-4 hét a standard szállítási idő, simán benne van hogy mégsem repülővel hozzák (akkor kapásból 60 napra ugrik az átlagidő), és még vírusos időszak is volt ami miatt akadozik a szállítási hálózat.
6/14 anonim válasza:
#5 Így van, én ezt tudom, csak húgom megörült, hogy magyar webshop, de ugye nem nézte meg, hogy valójában angliai székhelyű és Kínából szállít. Ezért kell mindig leellenőrizni, hogy honnan, mit és milyen célból rendel az ember, ezt szerintem ő most megtanulta.
7/14 anonim válasza:
#4-es vagyok. Ahogy ígértem, beszámolok a tapasztalatokról. E hónap 15-én délelőtt telefonáltam a banknak, ahogy előzőleg leírtam. Szerda este 21 órakor az összeg már a számlámon szerepelt, ami szerintem rekord idő. Tegnap kaptam kézhez a levelet a banktól, amiben leírták, hogy a reklamációmat elfogadták, és az összeget már vissza is utalták. Így szerencsére pénzem nem bánta a történetet.
Aki esetleg már megszívta a webáruháznál, de megoldásra ott nem jutott, nyugodtan hívja fel a számlavezető bankját, segíteni fognak. Ahogy olvastam, 30 napon belül gyorsítottan jár el a bank, amúgy meg banktól függően 120-180 napig visszamenőleg igényelheted a chargeback-et.
8/14 bled78 válasza:
Csaló oldal a csomagpostás,ne rendeljetek semmit mert nem jön meg átvernek!!Én szerencsére csak 1490ft-t buktam mp3 lejátszó árát utaltam el 04-26-án,mai napig nem jött meg és hitegetnek ,az árát sem utalták vissza!!!:(
9/14 VAT74 válasza:
Senkinek nem ajánlom! Nekem csak egy telefontok ára ment el. Remélem egyszer belebuknak.
10/14 anonim válasza:
Sziasztok! Elhatároztam, hogy feljelentem ezt a pénznyelő nem létező céget a bankomnál és a NAV-nál is! Aki velem együtt bukott pénzt mert a csomagpostás.hu-ról rendelt, vagy a süllyesztőben akarja már látni a "vállalatot", az nyugodtan keressen meg az erre a célra kreált email címemen: csomagpostaspanasz@gmail.com. Akkor több ezer elbukott forint is összegyűlhet akár, amivel a NAV már indíthat el hamarabb eljárást több kicsi sokra megy alapon. Szívesen magamra vállalom az intézkedésekkel járó kellemetlenségeket, én ígyis úgyis fel fogom jelenteni őket, csak gondoltam többre megyünk, ha többen állítjuk ugyanazokat a tapasztalatokat, ezáltal is megrövidítve a cég élettartamát. :) Minden amit az előttem írók írtak panaszként a csomagpostas.hu-n történt rendelésükkel és az azt követő fejleményekkel kapcsolatban, velem is megtörtént. És ez számomra is tanulópénz volt, de nem akarom hagyni, hogy másoktól is kiszedjenek akármennyi pénzt is a jövőben, az ilyen hamis cégeknek egy sorsra kell jutniuk mind: be kell őket szüntetni, azt viszont csak a közreműködésünkkel lehetséges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!