GLS Futár: sérülten hozták ki a csomagot, szállítás közben sérülhetett. Mi a tapasztalat, szoktak kártérítést fizetni?
Telefonon hívtam őket, azt mondták, fotózzak és írjam meg.
Ez megtörtént.
De hátha van valakinek már ilyen tapasztalata, kötekedős társaság, vagy sem?
Azzal bizonyítom, hogy e-mail van róla, hogy a csomagolás kiszakadt szállítás közben, illetve gls-es ragasztószalaggal volt újracsomagolva.
Ők ezt maguktól írták, ergo elismerték, hogy náluk volt a hiba.
Ha eredetileg sem lett volna megfelelő a csomagolás, akkor az első futár nem vette volna fel, hanem azt mondta volna, hogy ez így nem jó. Azzal, hogy felvette, megfelelőnek ítélte a csomagolást.
Szerintem nektek nincs ilyen jellegű tapasztalatotok, mert akkor azt írnátok. Csak annak örülnétek, ha én így járnék.
Egyszeruen csak szemelyes tapasztalatokat vartam volna.
Azt meg nem mondtak, h fizetnek, de azt elismertek, h naluk serult a csomagolas, es ujracsomagoltak.
Benyújtottam, csak hétvége van...
Gondoltam, addig megérdeklődöm, hogy másnak van-e ilyen tapasztalata.
De ezt kb negyedjére írom le...
Szia!
Köszönöm!
Fizettek nekem is, a teljes árat megtérítették.
Először azt írták, hogy készítsem össze csomagként, mert be szeretnék szállítani a központjukba szemlére. Megírtam nekik, hogy ne haragudjanak, de jelenleg én vagyok mínuszban, nem csak a termék árát fizettem, hanem a házhozszállítási díjat, meg a futár is mindig kap borravalót.
Én viszont vásárló vagyok, sem dobozom, sem ragasztószalagom, és nem fogok még pluszba költeni ezekre, amit aztán sosem kapok vissza.
Jogosnak ítélték, és néhány napon belül visszautalták a pénzt.
A törött darabok azóta is itt vannak az udvaron. Azt egyébként megírtam, hogy itt vannak, nem dobtam még ki, tehát ha valaki ide akar jönni megnézni, akkor megteheti, hétköznap 5 után, mert szabit emiatt nem veszek ki.
Szerettem volna megírni akkor itt a kérdésnél az első oldali okoskodóknak, hogy nem kéne tényként állítani olyasmit, amiről fogalmuk sincs, csak elképzelik. Mert egyértelmű, hogy személyes tapasztalatuk nem volt, csak a szokásos összeesküvés-elmélet, hogy "dehogy fizetnek!". mindenhez negatívan állnak, mert ezt a legkönnyebb, de igazából 2 emailembe került, és visszakaptam a pénzt.
Törékenyt igen, igazad van.
De egy kerti bútorról nem gondoltam volna, hogy összetörik.
Fogok még jópár hasonlót venni, most jön a szezon, én meg felújításba kezdek.
És a többi dolgot is házhozszállítással fogom venni. Lesz, amit boltból, de ha valami jó áron lesz jófogáson, akkor onnan.
Amúgy sincs kocsim, szóval csak így tudom megoldani. Mindent szállítanak a világon, nem szabadna, hogy ezek a dolgok összetörjenek, ha megfelelően szállítják. A törékeny cuccok is eljutnak valahogy a boltokba, a világ távoli pontjairól. Szóvl szerintem inkább arról lehet szó, hogy sz***** rá magasról. Vagy egyik-másik emberük ilyen nemtörődöm személyiség alapból, vagy úgy vannak vele, hogy ha nincsenek rendesen megfizetve (ezt amúgy nem tudom), akkor csak félmunkát végeznek, és ahogy esik, úgy puffan...
Én viszont fizetek a szolgáltatásért, és nyilván nem hagyom annyiban, ha kárt okoznak.
Na de lezárult, minden OK, végül is korrektek voltak, és viszonylag gyorsak is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!