GLS Futár: sérülten hozták ki a csomagot, szállítás közben sérülhetett. Mi a tapasztalat, szoktak kártérítést fizetni?
Telefonon hívtam őket, azt mondták, fotózzak és írjam meg.
Ez megtörtént.
De hátha van valakinek már ilyen tapasztalata, kötekedős társaság, vagy sem?
Nem bolt, hanem jófogás.
Hívtam a GLS-t, ők is kérdezték, hogy a csomag sérült-e.
Kívülről ez nem látszott, de belül meg össze volt törve a termék.
Egy törés nem feltétlenül látszik kívülről.
Sőt!
Írtam az eladónak, mint kiderült, ő kapott egy emailt tőlük még 2 napja, hogy szállítás közben kiszakadt a csomagolás.
az ilyen "dehogy fizetnek" típusú válaszolóknak van saját, személyes tapasztalatuk, vagy csak az örök elégedetlenkedés megy?
Én utána szoktam járni a dolgoknak, nem csak puffogok.
De GLS-tapasztalatom még nincs.
Nem történt egyébként jegyzőkönyv-felvétel, mert a futár nem várja meg, hogy kibontsd a csomagot.
Én dolgoztam, egy mozgáskorlátozott rokon szokta "átvenni", ez azt jelenti, hogy a futár beteszi kerítésen belülre. Én órákkal később értem haza, akkor bontottam ki, ugyanazon a helyen, ahová a futár letette.
Igen, GLS-es ragasztószalaggal volt körbetekerve.
A termék volt törött, úgy értettem.
(Ha csak a csomagolás sérült volna, az semmit nem jelent, ha a termék használható.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!