Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » DPD szállítás? Valakinek...

DPD szállítás? Valakinek tapasztalat?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Múlthét pénteken érkezett be a depóba a csomagom, egyszer történt címváltoztatás és azóta se híre se hamva a dolognak.


Mára vártam a csomagot, de a csomagkövetős linket elnézve a kiszállítás ma sem történik meg (szállítás folyamatban státusz, elosztó depóban van)


Komolyan 2019-ben ott tartunk hogy 2 munkanapot csúszik a kiszállítás mert a cím meg lett változtatva?


Valakinek ezzel tapasztalat mire számítsak?



Válaszokat előre is köszi!



2019. márc. 12. 07:28
 1/10 anonim ***** válasza:
61%
Legközelebb eleve jó címet adj meg, és nem lesz gond.
2019. márc. 12. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Egyetemistaként nem éppen a legegyszerűbb, csak úgy volt hogy péntekre megkapom a csomagot,amikor otthon vagyok.

Ez nem történt meg, úgyhogy át lett írva a kollégium címére..

2019. márc. 12. 07:46
 3/10 anonim ***** válasza:
65%

"Komolyan 2019-ben ott tartunk hogy 2 munkanapot csúszik a kiszállítás mert a cím meg lett változtatva?"


Nem értem mit nem értesz. 2019-ben sőt 2025-ben is emberek fogják a csomagodat vinni autóval. Ha megváltoztatod a címedet - gondolom másik város, esetleg megye - akkor a csomagot ami már ez eredeti cím szerinte depóban volt, vissza kell vinni az elosztóba és újra kiosztani és elvinni egy másik városba. Ez nem két perc mert nem csak a te csomagod létezik a világban...

2019. márc. 12. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

Nem mozdult a csomag sehova, Budapesten volt 8-tól a mai napig.

Ma érkezett meg Gödöllőre, innentől a kérdés tárgytalan.

2019. márc. 12. 10:30
 5/10 A kérdező kommentje:

*Gödöllő = Gyöngyös


12.-e óta ott van, eddig mindig olyan okból hiúsult meg a kiszállítást, miszerint: "Helyhiány miatt a csomag nincs továbbítva"

2019. márc. 17. 23:15
 6/10 anonim ***** válasza:
Nekem még névtelen szálítókkal sem volt gondom soha, pedig aztán találkoztam már érdekes dolgokkal (Konzolok szervíze-fáma futár pl). Kihozták, sértetlen volt, elégedett voltam. DPD-vel is volt tapasztalatom, meglepő módon több, mint a GLS-el, és mindig pontosak, gyorsak voltak. Sosem kellett az ügyfélszolgálatukat felhívni még. [link] - telefonálj rájuk, ha ez esetleg még nem volt meg és érdeklődj csomagszám alapján. Ha meg netán valami baki történt mégis, az javítható, csak neked kell intézkedned.
2019. márc. 17. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
A legegyszerűbb ha felhívod őket. Hamarabb kapsz segítséget ezügyben mint itz
2019. márc. 18. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Már ötször volt telefonálás, háromszor emailezgetés és mindig hitegettek hogy majd ma. Aztán megint helyhiányra hivatkozva nem hozták ki..
2019. márc. 18. 13:22
 9/10 anonim válasza:
Nem releváns a válasz a kérdésre, de ma jött csomagom DPD-vel és nem volt benne a rendelt áru. Mindenki figyelmébe: először csomag ellenőrzés (!) és csak utána fizetés!
2023. jún. 30. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:

A DPD az tragédia, kabaré, amit ezek csinálnak, teljesen megbízhatatlanok, egyáltalán nem szolgáltatnak.

Pénteken küldtek infot, hogy hozzák akkor a csomagot. Végül 3 órás késéssel hozta a futár. Átvételkor mondja a futár, hogy nem lehet bankkártyával fizetni(reggel azt mondta, amikor felhívtam, hogy lehet kártyával fizetni).Ezútán pénteken azt mondta a futár, hogy kihozzák hétfőn. Úgy lett beregisztrálva az appba,úgy van, hogy a "szállítás időpontjában én nem voltam elérhető".Hétfőn nem hozták, 30perc várakozás után elértem az ügyfélszolgálatot, azt mondta, hogy kedden hozzák. Kedden sem hozták. Majd csütörtökön annyit láttam az appnan hogy "megtagadtam az átvételt". Ebből annyi igaz, hogy jeleztem nekik, ha nem hozzàk ki hamarosan, akkor lemondom a szàllítást. A következőket nem értem: 1, ha nem lehet bankkártyával fizetni, akkor miért nem küldenek erről valamilyen értesítést? 2, miért mondja pénteken a futár, hogy hozzák hétfőn, amikor nem hozzák? 3, miért van úgy beregisztrálva, hogy én "nem voltam elérhető a szállítás időpontjában?" 4, miért mondja az ügyfélszolgálatos hetfon, hogy kedden hozzák? 5, miért van úgy az appban, hogy "megtagadtam az átvételt?"

jan. 9. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!