Hogy lehet visszaigényelni a szállás árát a booking.com-tól, ha nem volt fűtés?
Foglaltam szállást Varsóban 3 napra.
A helyszínen teljesen hideg szoba várt nulla hűtés TÉLEN.
A tulaj elérhetetlen, semmire se válaszol.
Végül a booking.com ügyfélszolgálattal tudtam beszélni, aki ígérte megkeresi a tulaj és visszahív.
Én elhagytam a jéghideg szobát és már szállást kerestem.
Csak másnak írt vissza a booking, hogy a tulaj szerint van hűtés. Ez persze hazugság.
Szerintem az én vásárlói jogaim maximálisan sérültek.
Fizettem előre valamiért, amiről nem tudam hogy lakhatatlan lesz majd, hisz 10 fok volt kb.
Tulaj hazudik.
Booking 15 euróval akar kompenzálni, holott a hostel 85-be került.
Abszurd.
Online vásárlást is végi a törvény és a fogyasztói jog.
Mit tudok tenni, hogy visszakapjam a pénzem.
Kinek lehet írni panaszt, ha nemzetközi cégről van szó?
Köszi előre is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!