Hogy lehet visszaigényelni a szállás árát a booking.com-tól, ha nem volt fűtés?
Foglaltam szállást Varsóban 3 napra.
A helyszínen teljesen hideg szoba várt nulla hűtés TÉLEN.
A tulaj elérhetetlen, semmire se válaszol.
Végül a booking.com ügyfélszolgálattal tudtam beszélni, aki ígérte megkeresi a tulaj és visszahív.
Én elhagytam a jéghideg szobát és már szállást kerestem.
Csak másnak írt vissza a booking, hogy a tulaj szerint van hűtés. Ez persze hazugság.
Szerintem az én vásárlói jogaim maximálisan sérültek.
Fizettem előre valamiért, amiről nem tudam hogy lakhatatlan lesz majd, hisz 10 fok volt kb.
Tulaj hazudik.
Booking 15 euróval akar kompenzálni, holott a hostel 85-be került.
Abszurd.
Online vásárlást is végi a törvény és a fogyasztói jog.
Mit tudok tenni, hogy visszakapjam a pénzem.
Kinek lehet írni panaszt, ha nemzetközi cégről van szó?
Köszi előre is!
Elöször is MIKOR voltál ott? Mert ebben az évben e még nem volt tél, a tavalyi meg már annyira régen, hogy minden igényed elévült azóta.
Másodszor azt neked kell bizonyítani, hogy nem volt fütés, illetve hogy "10 fok volt kb", amit ezek szerint csak saccoltál.
Szerintem örülhetsz, ha visszakapsz 15 eurót, mert azt is csak méltányosságból adnák, jogalapod nincs rá.
1-es, ne haragudj, de azért az vicces lenne, ha a vendégnek kell bizonyítani, hogy 10 fok van - menjek hőmérővel utazni? :D Mondjuk az amúgy sem bizonyíték, mert ha kiteszem az ablakba és beveszem, akkor 10 fokot mutat, lefényképezem oszt jó napot! Ez lenne a bizonyítás?
Kérdezőnek: az elállási jog - ha erre gondoltál - bizonyos esetekben nem él:
"Mikor nem élhetünk az elállási jogunkkal?
...
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;"
Tudom, itt hibás teljesítésről van szó - csak hát ezt nehéz lesz bizonyítani...
De nagyon jó, hogy feltetted ezt a kérdést, mert én is épp most aggódok, hogy vajon egyáltalán lesz-e fűtésünk, valamilyen, mert Spanyolországba megyünk és köztudott, hogy ott nem igazán van fűtés. Legalábbis a tengerparti részeken.
Kedves első.
Mire gondolsz mikor azt írod még nem volt tél?
Most hétvégén voltam...1-e már eléggé tél?
Nem az a lényeg, hogy tél van, hanem hogy éjjel -2 fok van Varsóban, nappal pedig 6 fok.
Szerinted nem jogos elvárás, hogy legyen fűtés egy szobában, ha kint 6, vagy -2 fok van?
Egy túlzott igényeket tápláló vendég vagyok?
Más szobákban se volt fűtés. Beszéltem más vendéggel is.
Sajnos, nem hordok magamnál hőmérőt.
Kedves második,
De az hogy létezik, hogy szállásra ez nem vonatkozik.
Értem én, hogy lehet túlzásokba esni....lásd, nem tetszik a függöny, ezért elállok.
De azért a fűtés hiánya -2 fokban nagyon duvra hiányosság, kb olyan, mintha pl nem lenne ágy a szobában, vagy nem lenne szoba.
Hogy létezik, hogy erre ez nem vonatkozik?
Kérdező, az elállási jog és a hibás teljesítés két külön dolog.
A szavaidból úgy vettem ki, hogy Te az elállási jog reményében álltál el a szálláson való tartózkodástól, az viszont ebben az esetben nem él.
A hibás teljesítés viszont igen, ezért akar a Booking 15 euró "kárpótlást" adni.
Fogyasztóvédelemnél kellene próbálkozni, érdeklődni, de nagy reményt nem fűznék hozzá - már csak azért sem, mert a Booking még kárpótolni is akar.
Amúgy a többi vendég mit csinált? Ott maradtak?
Nem kérted el valakinek a telefonszámát? (mert akkor már többen is tanusíthatnátok, hogy hideg volt.)
Még mindig én... bocs, de nem bírom megállni:
" teljesen hideg szoba várt nulla hűtés TÉLEN.
... a tulaj szerint van hűtés. "
2x is leírtad, hogy hűtés - akkor ezek szerint meleg volt? :D :D Bocs, tudom, hogy nem, csak olyan vicces :-)
Ez bevett szokás, hogy télen 5-10 fokra fűtik csak az üresen álló szállásokat, odamegy a vendég és feltekeri a termosztátot és láss csodát meleg van.
2 éve 5 fok volt a szállásunkon és elment 10 perc mire megtaláltuk a termosztátot, valami észlény oda akasztotta elé a kabátját, ok elismerem én voltam!
Nem volt termosztát a szobában.
Random egyik szobában volt fűtés, másikban nem.
Akinél nem volt, ők se maradtak.
Sajnos nem jutott eszembe elkérni számot.
Review özött is volt egy rakás ilyen review, csak nem olvastam előtte sajnos alaposan.
Értem, tehát hiába verem az asztalt a booking.com-nál.
És még örüljek, ha kapok 15 eurot.
Azt már oda akarták adni, csak reménykedtem hogy visszakapom az összeget. Iszonyú dühítő, hogy csak így simán kicseszhetnek vendégekkel.
Lehet hogy visszaveszik a hőmérsékletet ha nincs ott senki, de nem is tette vissza senki...maximumra volt állítva és jéghideg volt. Már az alatt a 2 óra alatt is szétfagytam, pedig be is takaróztam a NYÁRI paplannal, ami ott volt.
Télikabátban kellett volna aludnom és lehet úgy is fázom, mert ömlött be a hideg a tetőablakon.
És igen, természetesen fűtés...nem hűtés...elírtam bocsesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!