2hete kihoztam a telekomtól egy huawei p10 lite-ot és betört leesés miatt de van rá biztosításom, félek hogy kitalálnak valamit, hogy nem vagyok jogosult a biztosításra, a lényeg:Volt már tapasztalatotok ilyesmi ügyben a telekomnál fair-ül járnak el?
Valószínűleg nem lesz érvényes a biztosításod, mert a betört képernyő a te hibádból károsult. Külső mechanikai hatásra fognak hívatkozni teljesen jogosan. Próbálkozni lehet de ne nagyon reménykedj!
Gondolj bele, ha olyan lenne a biztosításod mint amire célzol, akkor szerinted a telefonvásárlás után földhözvágod a készülékedet, akkor adnak neked egy másikat?
Megnyitod a telódon a HiCare alkalmazást és megnézed jogosult vagy e a 3 hónapig tartó ingyenes kijelző cserére.
Biztosítás pedig attól függ milyet kötöttél van olyan is ami tartalmazza a véletlenszerű leejtésekből eredő károk javítását. Másik tipp. a Telekomot első körben kerüld el mert hetekbe telik mire telefonod lesz. Bemész egy nagyobb postapontra és a csomagfeladásnál megmondod, hogy Huawei telefont szeretnél garanciáztatni. Adnak egy borítékot amibe bele rakod a következőket: Telefon doboza benne a telefonnal és minden kiegészítőjével együtt, számla, garancialevél, és egy lap amire rá írod a hibát. A posta ingyen elviszi értékbiztosítva!! A telemax nevű cég megjavítja és végül a postakocsi, futár házhoz viszi díjmentesen.
2. Hozzászóló vagyok. Kedves 3.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!