Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Kötöttél, vagy kötnél lakásbiz...

Kötöttél, vagy kötnél lakásbiztosítást a neten (pl. netrisk) keresztül?

Figyelt kérdés
Ha nem miért?
2012. júl. 13. 14:52
 1/5 anonim ***** válasza:
Lakásbiztosítást nem kötöttem még, de eddig minden más biztosításomat azon keresztül kötöttem.
2012. júl. 13. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
dettó, mint az első
2012. júl. 13. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Én sem ajánlanám,javaslom egy hozzáértő tanácsadóval kösd meg aki az igényeidnek megfelelő biztosítást készít, hogy ne legyen esetleges kárnál "probléma"
2012. júl. 14. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
A kötelezőt mindig ott kötöm, nagyon szeretem. Pontos, egyszerű, mindent el lehet intézni otthonról, utánajárás, levelezgetés nélkül, rövid átfutási és feldolgozási idővel. A lakásbiztosítást is próbáltam, de azzal nem voltam megelégedve, mert nem tartalmaz sok lehetőséget, biztosítót, nekem pl. csak 1 lehetőséget ajánlott fel.
2012. júl. 21. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

az enyém egy jó példa: neten keresztül telefonon kötöttem a genert..nél ez a generá.. telefonos ügyfélszolgálata, mint most kiderült. soha többet nem fogok neten kötni csak személyesen kimondottan biztosítási ügynöknél, aki szimpatikus előre leinformálva az illető mennyire segítőkész....!

Volt egy kárunk ami a rongálás tárgykörébe tartozik, amire volt is biztosítás, csak rosszul jelentettem be az eseményt, persze telefonon, az ügyfélközpontos tudta, hogy hogy kell kérdezni és én annak megfelelően mondtam a dolgokat, gondoltam ahogy kérdez én tudok a sorok között olvasni, úgy válaszolok. Mivel szó szerint a számba adta, hogy úgy lesz jó, akkor fizetnek. Két óra múlva a kárszakértő hívott, hogy erre az eseményre egyáltalán nem fizetnek.visszahallgatta a telefonbeszélgetést és én kijelentettem ott dolgokat. . Kitértem a hitemből, nem rakták zsebre amit hallottak tőlem. Az eset után beszéltem biztosítóssal, aki mondta, hogy nem mindegy hogy van a káresemény bejelentve. Ezt egy ügynökkel ki lehetett volna találni, hogy mire fizetnek és mit kell mondani. Nem volt hülye az aki kitalálta a telefonos központot, minden beszélgetést felvesznek, és ha már van egy rosszul sikerült mondatod, amibe beletudnak kötni, akkor már nem is fizetnek. Mindenkit óvok, kössenek inkább ügynökkel. a legjobb akinek fel lehet még bizonyos százalékot ajánlani a kapható összegből. Ezt hogy tudod meg? simán megkérdezed tőle, addig ismételed a kérdést amíg konkrét választ nem ad. De ne olyat hogy majd megbeszéljük.

2012. júl. 21. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!