Kötöttél, vagy kötnél lakásbiztosítást a neten (pl. netrisk) keresztül?
az enyém egy jó példa: neten keresztül telefonon kötöttem a genert..nél ez a generá.. telefonos ügyfélszolgálata, mint most kiderült. soha többet nem fogok neten kötni csak személyesen kimondottan biztosítási ügynöknél, aki szimpatikus előre leinformálva az illető mennyire segítőkész....!
Volt egy kárunk ami a rongálás tárgykörébe tartozik, amire volt is biztosítás, csak rosszul jelentettem be az eseményt, persze telefonon, az ügyfélközpontos tudta, hogy hogy kell kérdezni és én annak megfelelően mondtam a dolgokat, gondoltam ahogy kérdez én tudok a sorok között olvasni, úgy válaszolok. Mivel szó szerint a számba adta, hogy úgy lesz jó, akkor fizetnek. Két óra múlva a kárszakértő hívott, hogy erre az eseményre egyáltalán nem fizetnek.visszahallgatta a telefonbeszélgetést és én kijelentettem ott dolgokat. . Kitértem a hitemből, nem rakták zsebre amit hallottak tőlem. Az eset után beszéltem biztosítóssal, aki mondta, hogy nem mindegy hogy van a káresemény bejelentve. Ezt egy ügynökkel ki lehetett volna találni, hogy mire fizetnek és mit kell mondani. Nem volt hülye az aki kitalálta a telefonos központot, minden beszélgetést felvesznek, és ha már van egy rosszul sikerült mondatod, amibe beletudnak kötni, akkor már nem is fizetnek. Mindenkit óvok, kössenek inkább ügynökkel. a legjobb akinek fel lehet még bizonyos százalékot ajánlani a kapható összegből. Ezt hogy tudod meg? simán megkérdezed tőle, addig ismételed a kérdést amíg konkrét választ nem ad. De ne olyat hogy majd megbeszéljük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!