Kötöttem egy életbiztosítást. Az ügyfelem felmondta. Jogosan követeli vissza a biztosító a 2005-ben kifizetett jutalékot?
A szerződés tartalmazza: "A szerződés megszűnését követő három év elteltével a felek véglegesen elszámolnak egymással" Nos a három év 2009.08.15-én járt le, 2009.09.21.én készült a számla a jutalék visszafizetésről, amit 24-én postáztak. Köteles vagyok ezt kifizetni? Ha veszek egy televíziót akkor a jótállás 12 hónap elteltével megszűnik, hiába szaladok 266. napon a szervizbe, hogy már három hónapja rossz a készülék, szerintem ezzel már senki sem fog foglalkozni garanciában.
A szerződés kimondja, hogy "Nem jár jutalék, ha a szerződési zavart az erről szóló értesítés követően két héten belül nem hárítja el." Hogyan hárítsam el a zavar, amikor nekem senki sem szólt, hogy az ügyfelem nem fizeti a biztosítást. Erről is csak 2009.11.02-ás szereztem tudomást, amikor már több mint három éve megszűnt.
Most átadták egy kintlévőségekkel foglakozó cégnek, aki állandóan zaklat hívásaival. Már bírósággal fenyegetőznek. Kell tőlük félnem, vagy csak ijesztgetnek?
Szia!
Én is biztosítással foglalkozom, akkor követelheti vissza ha 2éven belül mondta fel az ügyfél!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!