Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Törlesztési biztosítást...

Törlesztési biztosítást kötöttem a személyi kölcsönöm mellé, majd a lakáshitelem mellé is, a lakáshitelhez kapcsolódó törlesztési biztosítás díját valamiért nem vonják a részletekkel együtt, mi lehet az oka?

Figyelt kérdés

2020-ban kötöttem először a személyi kölcsönömhöz, majd pár hónapja ugyanannál a banknál és ugyanannál a biztosítónál a lakáshitelemre is kértem. A személyi kölcsönnél rendben vonják a kezdetek óta, de a lakáshitelnél valamiért nem kezdték el levonni és ez nagyon idegesít, mert nem tudom az okát. Felhívtam a Generalit, a telefonos ügyintéző nem tudott segíteni, ezért bementem személyesen a Teréz körúti Generaliba. Ott sem tudtak segíteni, átküldtek a Váci útira. Ott sem tudtak segíteni, azt javasolták, hogy menjek be a bankba. Bementem, az első ügyintéző átirányított egy kollégájához, aki szintén nem tudott segíteni. Azt javasolta, hogy abba a bankfiókba menjek, ahol kötöttem. Elutaztam abba a bankfiókba, ahol azt javasolták, keressem a Generalit :D itt már nagyon mérges voltam. Mondtam nekik, hogy nem mentem semmire a biztosítónál, annyit sikerült elérnem, hogy kaptam időpontot márciusra egy másik ügyintézőhöz, aki épp elfoglalt volt. Szóval majd kb 2 hét múlva talán megtudom, ha nem küld el.


Szerintetek mi az oka ennek? Nagyon rosszul érzem magam, amikor nincsenek rendben a dolgaim. Köszönöm



tegnap 21:13
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!