Pénzügyi Békéltető Testülettel volt valakinek ügye? Lakossági ügyfél vs bank, kit szoktak inkább támogatni?
Nem bankszámlám van ott, hanem a több ezer főt foglalkoztató munkáltatóm által van ott a SZÉP-kártyám.
De ez így ferdítés, hiszen június közepe van, és nekem nincs SZÉP-kártyám...
Még magához a juttatási formához sem ragaszkodnék, ha lenne bármi más lehetőség. De ezen kívül csak olyasmi van, amin 80%-os adó van.
Gyűlik rajta a pénz, levelezek velük 8 hónapja, és kártya sehol. Remélem, jól megbüntetik őket.
Katasztrófa a működésük.
MKB-ról van szó egyébként.
9-es, esetleg megvan még annak a személynek az e-mail címe?
Bár most az MNB-t/PBT-t már kivárom, de ki tudja... Jól jöhet.
HA már így kiderült, hogy Neked is épp velük volt problémád.
Miért nem volt értelme? Mi volt az ügyed, és milyen döntést hoztak?
Mert nem gondolom azt, hogy mindig mindenben az ügyfélnek van igaza. De aki elindít egy ügyet, az biztosan úgy gondolja, hogy igaza van, és rosszul esik neki, ha nem az ő javára döntenek.
Számít ez?
Szerintem nem.
Engem az én problémám érdekel, én nem kapok kártyát, mert nem hajlandóak legyártatni. A munkáltatóm utalja az összegeket, a dolgát megtette, itt egyértelműen ezzel az inkompetens bankkal, illetve az ügyintézőivel van a gond.
Több ezer munkavállalónak utal, miért állítaná le az utalást, ha 1 ügyféllel szórakozik a bank?
Az összeg gyűlik, értesítést kapok minden hónapban, csak kártyát nem hajlandóak csinálni hozzá.
Kár, hogy nem szólsz a munkáltatódnak.
Ők bízták meg a bankot, és fizetnek (ha fizetnek) a semmidért. Talán ők is reklamálnának a pénzükért!
És talán te is kapnál végre valamit.
A munkáltató megtette a dolgát.
Az a pénz innentől az enyém, és reklamáltam érte eleget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!