Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Pénzügyi Békéltető Testülettel...

Pénzügyi Békéltető Testülettel volt valakinek ügye? Lakossági ügyfél vs bank, kit szoktak inkább támogatni?

Figyelt kérdés
2019. jún. 13. 18:17
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
Gondolom a bankot, mert azoknak van elég kenőpénze.
2019. jún. 13. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:

Nem ilyen "gondolom" típusú összeesküvés-elméletre vagyok kíváncsi, hiszen nem tudod, csak egyből a rosszat feltételezed.

Pár tízezres nagyságrendű ügyért nem fognak senkit megkenni, de nekem, mint ügyfélnek igenis fontos.

2019. jún. 13. 18:40
 3/21 anonim ***** válasza:
Nekem volt többször ügyem velük, általában a lustaságot pártolják. Szeretik lezárni az ügyeket 5 perc alatt, "nem pontos, megfelelő szerződésre" hivatkozva. Minden maradni fog ugyanúgy mint előtte.
2019. jún. 13. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:

Az nem lenne jó, mert fél éve nem jutok hozzá a SZÉP-kártyán pihenő pénzemhez, mert az MKB nem hajlandó nekem kártyát legyártani. Már vagy 10 levélváltásunk van, és mindenhol mást írnak, ill. minden ügyintéző mást mond telefonon is.

Ez nem maradhat így, valaminek történnie kell.

2019. jún. 13. 19:32
 5/21 anonim ***** válasza:

Nekem másfajta békéltető testülettel volt dolgom, nem volt probléma.

Tessék botrányt csapni, ha kell a pénz. Sajtó, esetleg egy táblával a bank elé állsz.

2019. jún. 14. 03:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:

A sajtóra én is gondoltam, de most megvárom, hogy a felügyeleti szervek mit lépnek.

Egy levél ment a Nemzeti Banknak, és egy a BT-nek, de még csak 1-2 hete.

Kivárok.

Bank elé nem állnék ki, nem is vagyok fővárosi, hanem egy kis faluban lakom, de ez mindegy, máshová sem mennék el, hogy bámuljanak a birkák az utcán.

A Tékozló Homár blogra gondoltam, ha nem lesz eredmény, de a Nemzeti Bank amúgy felhívott telefonon, és nagyon segítőkésznek tűntek.

2019. jún. 15. 13:52
 7/21 anonim ***** válasza:
Pszáfnak küldj levelet, ők felügyelik a bankokat.
2019. jún. 15. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 A kérdező kommentje:
Akkor az előző kettő mit csinál? :O
2019. jún. 15. 22:30
 9/21 anonim válasza:
Volt dolgom egyszer a pénzügyi békéltető testülettel, még a forintosított deviza hitelek idején. Nem estem hasra a hatékonyságuktól. Paragrafusok mentén működnek, hiánypótlásokat gyártottak, szigorúan betartva a maximális ügyintézési határidőket, a végkonklúziójuk pedig nekem kb. azt sugallta, hogy ha többszörösen bénázott a bank, akkor rendszerszinten meg sem értették a problémát, csak kiragadtak valamit a halmazból. Természetesen nekem nem oldották meg a panaszomat. Azt végül a bank maga hozta helyre, mikor 10 hónapnyi levelezés után végre az MKB-n belül jutott el az ügyem egy olyan fogyasztóvédelmi szakreferens elé, aki végre utánajárt, miért őrjöngök immár tegeződve és személyeskedve az arctalan emailes ügyfélszolgálatukkal... Nem, nem vagyok rá büszke, nem is jellemző rám, de utólag visszagondolva azt hiszem, talán ez így együtt kellett a sikerhez. Szóval nem mondom, hogy ne indítsd el az eljárást, de vélhetően nem az ottani bürokraták fognak neked ténylegesen segíteni, hanem a figyelem, amit a problémádra irányítasz velük.
2019. jún. 16. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
Nagyon ragaszkodsz ahhoz a bankhoz?
2019. jún. 17. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!