Ez esetben mi a teendőm a bank felé?
Sziasztok.
Nemrég hallottam erről:
Idén június 26-ig minden pénzügyi intézménynek el kell végeznie azon ügyfelei teljeskörű ügyfél-átvilágítását, akikkel 2017 júniusa előtt létesített ügyfélkapcsolatot, és akik esetében nem rendelkezik a jogszabály által előírt adatokkal, dokumentumokkal. Ezek hiányában az ügyfelek 2019. június 26. után - a hiány pótlásáig - nem tudnak újabb ügyleteket indítani.
A magánszemély ügyfeleket április folyamán keresik meg, netbank,mobilbank,e-mail-ben,sms-ben. Akiket nem sikerült elérni az előző csatornákon postai levél formájában keresik meg.
A dokumentumokat elektronikusan,postán,személyesen várják az ügyfelektől.
Telefonon nem keresett a bank, beléptem a netbank fiókomba, ott sem kaptam semmi üzenetet ezzel kapcsolatban, a banknak megadott email címre sem kaptam semmit,postai úton sem kerestek meg.
Be kell mennem a bankba érdeklődni? Milyen dokumentumokat várnak tőlem?
Köszönöm a segítséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!