Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » A paypal hogy tud vásárlói...

A paypal hogy tud vásárlói védelmet biztosítani az ügyfeleknek? Ha az eladó nem küldi a terméket, közben meg elkölti a számláján levő pénzt, akkor hogy tudják behajtani rajta? Vagy miből kárpótolják ez esetben az átvert felhasználót?

Figyelt kérdés

2018. szept. 29. 18:27
 1/3 anonim ***** válasza:

Csalás ellen nem nekik kell védeni. Ha simán átutalod valakinek a pénzt és nem küldi a terméket, akkor sem a bank a felelős.

Ez ellen egyedül az utánvét véd, ami meg drága. Ha elment a pénz, de nincs termék, marad a feljelentés.

2018. okt. 2. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Ez nem igaz. A paypalnál vásárlói védelmed van és ha neked van igazad ügyben, (ami kivizsgálás során dől el) akkor visszakapod a teljes összeget. Ez biztos, hogy így van, a kérdés a hogyan-ra vonatkozik. Hogy tudják ezt biztosítaní?
2018. okt. 2. 21:57
 3/3 PeterN1971 válasza:

Leveszik a pénzt a hozzá csatolt bank számláról, vagy pedig az illető egyenlege negatívba megy és felszólítják, hogy rendezze, illetve a következő bevételek a tartozás behajtására mennek.

Új PayPal számla esetén ráadásul várni kell az előadónak több hetet, mielőtt a pénze elérhetővé válik.

Az fentieket saját tapasztalatom alapján mondom, mindegyik megtörtént velem.

2019. jan. 29. 02:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!