Kinek kell ezt jelenteni?
Eddig nem volt a hitelünk befixálva, de most próbálnánk váltani.
10 fixeset szeretnénk, mert addig tuti kifizetjük.
Időpontra mentünk, ehhez képest 2 órát vártunk.
Ott hiába mondtuk, próbáltak lebeszélni.
Végül nagy nehezen csak belement az ügyintéző.
Persze rögtön jöttek a további kifogások.
Meg akartak etetni azzal, hogy 2% az előtörlesztési díj. Felhívtam a központi bankot, kiderült, hogy szó sincs erről.
Utána azzal jött, hogy a lakásbiztosításom át nem tudom felbontani, kettő együtt nem lehet.
Ez is végül ki lett pipálva.
Aztán egyéb ilyen hóbortok után el lett tüntetve a munkáltatói igazolás.
Közben eltelt két hónap és most ott járunk, hogy nem jön az értékbecslő, pedig már két hete meg lett rendelve, ez már a harmadik.
Valamiért nagyon fáj ez nekik és nem tudunk egyről a kettőre jutni.
Hazudnak, szándékosan hátráltatják az egészet(jah volt rosszul kitöltött nyomtatvány is).
Email-re nem reagálnak, telefont nem veszik fel, állandóan be kell menni.
Nagyon feldühítettek, szeretném valamilyen felügyeleti szerv élet jelezni.
Szerintem a bank igazgatóját keresd meg, őt biztos érdekli majd. Vagy kezdj el kicsit hangoskodni, hogy te miért nem érdemled meg a korrekt ügyintézést.
Ha nem segít, mondd meg, hogy akkor megyünk egy jobb bankhoz! Én biztos ott hagynám őket. Ha már most kekeckednek, később mire számíthatsz. Valszeg az előtörlesztésnél is lesznek gondok.
Szerintem hagyd ezt a bankot (milyen bank amúgy?)!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!