Ki mit tud hozzászólni ehhez? (Bankok szakértelmével kapcsolatos rejtélyes felvetések)
miért van az hogy a bankom a születésnapomra küld egy emailt, hogy
"Ezúton szeretnénk kifejezni őszinte jókívánságainkat, és kívánunk Önnek nagyon boldog születésnapot!
Bízunk benne, hogy céljait, vágyait és elképzeléseit a jövőben is sikeresen eléri majd!
Köszönjük, hogy bizalmával az Erste Bankot tiszteli meg, és nálunk intézi pénzügyeit"
sőt!!!
azt is irja hogy:
"Ezúton szeretnénk Önt biztosítani arról, hogy a jövőben is számíthat ránk és szakértelmünkre, legyen bármilyen pénzügyekkel kapcsolatos kérdése vagy igénye. "
Ugyanakkor ha kész a bankkártyám akkor nem ir emailt arról, hogy elkészült és rövidesen postázzni fogjuk erre és erre a címre. Hogy ha esetleg a cim már nem stimmelne akkor rohanhassak be a bankba. Hanem minden értesités nélkül kiküldi. Majd akkor sem ir emailt, ha visszament a kártya. Hanem csak akkor amikor a régi kártyámat használni akarom nem működik s érdeklődőm mi van akkor derül ki az egész. És amikor ekkor elintézem, hogy megkapjam plusz felszámolnak 1500 Ft-ot az ujbóli intézésért. Szóval elhiszem, hogy van szakértelműk a pénzcsinálásra de jó ez nekem, ha fizetek azért hogy végül nekem kellejen ezeket nyilvántartani majd ha hiba csuszik az egészbe akkor megintcsak én fizetek? Ugyanez a bank a bankban korábban ugyanerre a kártyára téves összeget mondott árnak. Az sszeg megfelelt megrendeltem s utána derül ki kétszer ennyi a dij. De ugy akkor már ki kellett fizetnem miközben ők sűrűn elnézést kértek.
Szóval nem egészen értem ezt hogy a normális ügyintézésre nincs mód egy egy ügylet elött email nem megy, hogy ha hiba csuszna akkor lehessen korrigálni, de a szülinapi jókivánság ami a bank felől teljesen lényegtelen az megy.
Miért így működik a nagy szakértelmű bank tudja valaki?
Hab a tortán hogy az előző kártyát bankba kértem a kiváltásakor, erre itt meg elküldik a címre minden értesítés nélkül. És levelezési cimet meg lehet adni mást de olyant hogy a bankkártáyt mindig bankban kivánom átvenni, nem. Ráadásul a levelezési cim is csak egy kamu mert a bankkártyát eleve a fő cimre küldik akár megfelelő az az ügyfélnek akár nem, s mint említettem értesités nélkül, hogy plusz költséget lehessen felszámolni ha visszamegy.
Szóval ki mit tud hozzászólni ehhez?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"A többi csak rinyálás."
Attól, hogy neked még nem volt ilyen problémád, még van akinek lehet. Az a fajta ember vagy aki azt hiszi, hogy csak olyan problémák léteznek, ami neki magának már volt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!