Ki mit tud hozzászólni ehhez? (Bankok szakértelmével kapcsolatos rejtélyes felvetések)
miért van az hogy a bankom a születésnapomra küld egy emailt, hogy
"Ezúton szeretnénk kifejezni őszinte jókívánságainkat, és kívánunk Önnek nagyon boldog születésnapot!
Bízunk benne, hogy céljait, vágyait és elképzeléseit a jövőben is sikeresen eléri majd!
Köszönjük, hogy bizalmával az Erste Bankot tiszteli meg, és nálunk intézi pénzügyeit"
sőt!!!
azt is irja hogy:
"Ezúton szeretnénk Önt biztosítani arról, hogy a jövőben is számíthat ránk és szakértelmünkre, legyen bármilyen pénzügyekkel kapcsolatos kérdése vagy igénye. "
Ugyanakkor ha kész a bankkártyám akkor nem ir emailt arról, hogy elkészült és rövidesen postázzni fogjuk erre és erre a címre. Hogy ha esetleg a cim már nem stimmelne akkor rohanhassak be a bankba. Hanem minden értesités nélkül kiküldi. Majd akkor sem ir emailt, ha visszament a kártya. Hanem csak akkor amikor a régi kártyámat használni akarom nem működik s érdeklődőm mi van akkor derül ki az egész. És amikor ekkor elintézem, hogy megkapjam plusz felszámolnak 1500 Ft-ot az ujbóli intézésért. Szóval elhiszem, hogy van szakértelműk a pénzcsinálásra de jó ez nekem, ha fizetek azért hogy végül nekem kellejen ezeket nyilvántartani majd ha hiba csuszik az egészbe akkor megintcsak én fizetek? Ugyanez a bank a bankban korábban ugyanerre a kártyára téves összeget mondott árnak. Az sszeg megfelelt megrendeltem s utána derül ki kétszer ennyi a dij. De ugy akkor már ki kellett fizetnem miközben ők sűrűn elnézést kértek.
Szóval nem egészen értem ezt hogy a normális ügyintézésre nincs mód egy egy ügylet elött email nem megy, hogy ha hiba csuszna akkor lehessen korrigálni, de a szülinapi jókivánság ami a bank felől teljesen lényegtelen az megy.
Miért így működik a nagy szakértelmű bank tudja valaki?
Hab a tortán hogy az előző kártyát bankba kértem a kiváltásakor, erre itt meg elküldik a címre minden értesítés nélkül. És levelezési cimet meg lehet adni mást de olyant hogy a bankkártáyt mindig bankban kivánom átvenni, nem. Ráadásul a levelezési cim is csak egy kamu mert a bankkártyát eleve a fő cimre küldik akár megfelelő az az ügyfélnek akár nem, s mint említettem értesités nélkül, hogy plusz költséget lehessen felszámolni ha visszamegy.
Szóval ki mit tud hozzászólni ehhez?
"A többi csak rinyálás."
Attól, hogy neked még nem volt ilyen problémád, még van akinek lehet. Az a fajta ember vagy aki azt hiszi, hogy csak olyan problémák léteznek, ami neki magának már volt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!