Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ki mit tud hozzászólni ehhez?...

Ki mit tud hozzászólni ehhez? (Bankok szakértelmével kapcsolatos rejtélyes felvetések)

Figyelt kérdés

miért van az hogy a bankom a születésnapomra küld egy emailt, hogy

"Ezúton szeretnénk kifejezni őszinte jókívánságainkat, és kívánunk Önnek nagyon boldog születésnapot!


Bízunk benne, hogy céljait, vágyait és elképzeléseit a jövőben is sikeresen eléri majd!


Köszönjük, hogy bizalmával az Erste Bankot tiszteli meg, és nálunk intézi pénzügyeit"



sőt!!!

azt is irja hogy:


"Ezúton szeretnénk Önt biztosítani arról, hogy a jövőben is számíthat ránk és szakértelmünkre, legyen bármilyen pénzügyekkel kapcsolatos kérdése vagy igénye. "


Ugyanakkor ha kész a bankkártyám akkor nem ir emailt arról, hogy elkészült és rövidesen postázzni fogjuk erre és erre a címre. Hogy ha esetleg a cim már nem stimmelne akkor rohanhassak be a bankba. Hanem minden értesités nélkül kiküldi. Majd akkor sem ir emailt, ha visszament a kártya. Hanem csak akkor amikor a régi kártyámat használni akarom nem működik s érdeklődőm mi van akkor derül ki az egész. És amikor ekkor elintézem, hogy megkapjam plusz felszámolnak 1500 Ft-ot az ujbóli intézésért. Szóval elhiszem, hogy van szakértelműk a pénzcsinálásra de jó ez nekem, ha fizetek azért hogy végül nekem kellejen ezeket nyilvántartani majd ha hiba csuszik az egészbe akkor megintcsak én fizetek? Ugyanez a bank a bankban korábban ugyanerre a kártyára téves összeget mondott árnak. Az sszeg megfelelt megrendeltem s utána derül ki kétszer ennyi a dij. De ugy akkor már ki kellett fizetnem miközben ők sűrűn elnézést kértek.

Szóval nem egészen értem ezt hogy a normális ügyintézésre nincs mód egy egy ügylet elött email nem megy, hogy ha hiba csuszna akkor lehessen korrigálni, de a szülinapi jókivánság ami a bank felől teljesen lényegtelen az megy.


Miért így működik a nagy szakértelmű bank tudja valaki?


Hab a tortán hogy az előző kártyát bankba kértem a kiváltásakor, erre itt meg elküldik a címre minden értesítés nélkül. És levelezési cimet meg lehet adni mást de olyant hogy a bankkártáyt mindig bankban kivánom átvenni, nem. Ráadásul a levelezési cim is csak egy kamu mert a bankkártyát eleve a fő cimre küldik akár megfelelő az az ügyfélnek akár nem, s mint említettem értesités nélkül, hogy plusz költséget lehessen felszámolni ha visszamegy.


Szóval ki mit tud hozzászólni ehhez?


2017. jún. 14. 12:36
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

Azt, hogy ha nem tetszik egy szolgáltatás, akkor válts szolgáltatót.


Megteheted. Igaz, a gyakorin szájat tépni kevésbé fárasztó, mint ezt megtenni.

2017. jún. 14. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
és csak az egyik bank ilyen a többi nem? próbélgassam végig akkor 3 évenként az összes bankot s 30 év alatt kiderül van e köztük ami nem ilyen?
2017. jún. 14. 12:47
 3/16 Hintalow ***** válasza:
100%

A válasz prózai:


Egy születésnapi üdvözlet semmi konkrétat nem tartalmaz, ha ebben a formában küldték, még a konkrét dátumot sem.

Viszont a bankokat nagyon szigorú adatvédelmi törvények kötik, a banktitok nagyon komolyan vett dolog.

Az, hogy neked lejár a kártyád, sőt már az is, hogy neked egyáltalán számlád-kártyád van az adott pénzintézetnél (a címedről nem is beszélve) szenzitív adatnak minősül, és az e-mail a pénzintézetek (legalábbis magyarországon) nem igazán kezelik biztonságos csatornaként.

A jelenlegi szabályozásban, így nem igazán lesz bank, aki ilyeneket mailben kiküld neked.

Kártya átvételnél a postai utat javaslom, a bankok többségénél a fióki átvétel többezres nagyságrendű díjjazással megy, míg a postai kiküldés díjmentes szoktott lenni.

2017. jún. 14. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%

#2

Széles tömegeknek sikerült ezt az áthidalhatatlan krízist megoldani. Ha nagyon összeszeded magad, talán neked is összejön.

2017. jún. 14. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
igen akinek nincsenek személyre szabott igényei hanem beleférnek a nagy sablonba. a személyre szabott ügyintézés pedig megint csak egy üres reklámszlogen.
2017. jún. 14. 14:47
 6/16 A kérdező kommentje:
"Kártya átvételnél a postai utat javaslom," ha a postai út nem lenne más szepontból problémás, akkor a kérdés egy része fel se merül. Persze attól a fiókban történő félretájékoztatás kérdése még meg lenne, de szerintem reális igény hogy ne tájékoztassanak félre a bankfiókban és nem hiszem hogy az a megoldás hogy bankot váltok hátha másik bankban nem ez megy miután kiderült hogy itt igen. vagy te melyik bankot tanácsolod ahol sosincs ilyen? (utolsó)
2017. jún. 14. 14:52
 7/16 A kérdező kommentje:

azért használhatatlan a tanácsod egyes és négyes mert ilyesmit bármelyik bank simán megcsinál, ezt sima bankváltással nem lehet kiküszöbölni...


a négyes tanácsod meg... akivel ép nem esik meg azzal nyilván nem lesz ilyen akivel pedig megesik azzal lesz. aki tájékozott ügyintézőhöz kerül azt nem fogják félretájékoztatni. ennyi de ez csak a puszta véletlenen múlik nem pedig széles tömegek szuper hiper megoldásán.

2017. jún. 14. 14:57
 8/16 A kérdező kommentje:
sajnos ide is betévedtek a trollok.
2017. jún. 14. 14:59
 9/16 anonim ***** válasza:
75%

#5

Személyre szabott igényeim vannak. Minden esetben megkapom ezt a bankomban. Sőt, a személyes ügyintézést és a kávét is.


A hiba a te készülékedben van.

2017. jún. 14. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
nincs jobb dolgod mint itt trollkodni?
2017. jún. 14. 15:04
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!