Mobilszolgáltatóknál x éve van tartozásom (és még csak nem is az én hibám. ), mennyi év után évül el ha van ilyen?
Az a baj, hogy nem így működik.
A felháborodásod jogos, de nem a szolgáltató felé, hanem afelé, akinek odaadtad a SIM kártyát.
Leírom, hogy a helyedben mit tennék, szerintem ez az egyetlen járható út.
Először is, próbáld meg rábírni az illetőt, hogy fizesse ki a tartozást azonnal!
Ha ez nem sikerül, akkor bármennyire rossz is, de fizesd ki a tartozást a szolgáltató felé. Csak egyre több lesz, ha nem fizetsz.
Utána, ha nincs hűségidő a szerződésben, szüntesd meg a szolgáltatást, mondd fel a szerződést.
Ha van hűségidő, akkor kérd vissza az illetőtől a SIM kártyát, hogy többet ne tudja használni.
Miután letudtad a dolgot a szolgáltató felé (amennyiben a saját pénzedből), aki csinálta a tartozást, fizesse ki neked!
Ha nem tud azonnal, írass vele alá tartozás elismerő nyilatkozatot!
Az a baj, hogy a szerződést te írtad alá, te vagy jogviszonyban a szolgáltatóval, a harmadik személy nem érintett az ügyben.
A szolgáltató ha akarná sem tudná máson behajtani rajtad kívül.
A legfontosabb, hogy rendezd a tartozást, nehogy végrehajtást indítsanak ellened és inkasszó, árverezés, stb...
Mert a törvény szerint te vagy a köteles fizetni.
Amit nem írtam, de nyilván egyértelmű, első lépésként a szolgáltatótól pontosan meg kell tudakolnod (személyesen lenne a legjobb), hogy mennyi is a tartozás.
Talán részletfizetésben is megegyezhetsz velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!