Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Elégedett vagy a bankoddal?

Elégedett vagy a bankoddal?

Figyelt kérdés
Az OTP-nél vagyunk, de nagyon elégedetlenek vagyunk vele. Különösen a netbank szolgáltatásukkal. Ha elégedett vagy a bankoddal (a netbank nekünk különösen fontos) írd meg, melyik az. Nem szeretnénk egy még rosszabb bankhoz átmenni.

2013. jan. 10. 10:16
 1/5 anonim ***** válasza:
En OTPs vagyok es elégedett vagyok vele, a netbankkal is. Mi a problémád vele?
2013. jan. 10. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Lassan egy hete a következő hibaüzenet jelenik meg, ha utalni akarok:

"Nem található a megadott azonosítóval rendelkező tranzakció. Kérjük ellenőrizze a beírt adatokat!"

Az OTP nem foglalkozik a hibaelhárítással, hanem újra meg újra leírják egy formalevélben a netbankos utalás menetét. Tekintve, hogy eddig mindig tudtam utalni, most sem én felejtettem el, hogyan kell. A tranzakció azonosítót ráadásul a rendszer automatikusan generálja, azt én befolyásolni nem tudom. Muszáj a netbankot használnom, és szándékot sem látok, hogy az OTP elhárítaná a hibát, vagy elmondaná, hogyan hárítsam el. Ezért mindenképpen bankot kell váltanom. Elég méreg, de ez van.

2013. jan. 10. 12:21
 3/5 anonim ***** válasza:
Én Raiffeisen bankos vagyok,meg vagyok velük elégedve,ha volt is problémám telefonon keresztül megoldották.
2013. jan. 10. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
48%
Unicredit, FHB, K&H, nagy hirtelen három olyan bank, amelyik korrektebb, áttekinthetőbb és olcsóbb is, mint pl az OTP. A Rafival is az a legnagyobb bibi, hogy mocsok drága. Ezen túlmenően viszont a történet nagyon egyénfüggő. Hiszen mindegyik banknak van ügyfélállománya, mindegyik banknak vannak elégedett és elégedetlen ügyfelei. Rakd össze a szempontokat, amelyek számodra a legfontosabbak és ezek ismeretében válaszd azt a bakot, amelyik számodra a legkedvezőbbnek látszik.
2013. jan. 25. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
# 2 Dettó ugyanez az én problémám is. Eddig semmi bajom nem volt vele, de az utóbbi hónapokban másodjára futok bele, hogy napok óta csak ezt az üzenetet kapom mindenféle átutalásra. Nem rontottam el semmit az utalásnál. Szar a rendszer.
2013. márc. 7. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!