A banki ügyintézők, értékesítők nem félnek attól, hogy ezzel a tukmálós (biztosítás, személyi kölcsön) hozzáállással elveszítik a munkájukat?
Régen szívesebben intéztem fiókban vagy telefonon az ügyeket, de online sokkal rövidebb, olyan bankot választottam, ahol mindent online lehet intézni szinte.
Van egy-két jó tanácsadó, biztosítási üzletkötő, aki tényleg jó, és nem tukmál feleslegesen, saját hatókörén belül a legnagyobb kedvezményeket is igyekszik megadni, akár az online ár alatt, azon dolgozik, hogy az ügyfeleknek jó legyen, de ez kb. 1%, a 99%-tól viszont gyomoridegem van, ha be kell mennem, meg hívnom kell, mert ha kitiltom pl. a netbankból magam, és csak azt akarom helyreállítani, máris rám akar sózni 3 biztosítást, személyi kölcsönt, csak mondjam, hogy oké, már 1 kattintással állítja is be a "védelmet" és akkor még rámripakodik, hogy magyarázzam meg, miért nem akarom.
Nyilván ezek után, biztosan nem fogom szívesen hívni újra.
Nyilván nem az ő hibája, de az ügyfélszolgálat, telebank, értékesítési osztályok vezetői, akik kiadják ezeket az utasításokat, miért gondolják hogy ez így helyes, hogy szar termékeket kell mindenkire erőszakosan tukmálni?
Én értem, és tudom is, dolgoztam is már bankban.
De így meg maguk alatt vágják a fát, hiszen senki nem akar majd náluk ügyet intézni, inkább az online megoldást válasszák.
Semmi normális ajánlat, hogy érezzem, hogy jól járnék azzal, amit rámtukmálna, csak személyi kölcsön és életbiztosítás. S ha nemet mondok, a következő alkalommal is elmondja ugyan azt.
Igen, a sima ügyintézők helyzete nagyon is tudom, hogy működik, de miért így tanítják be őket, és ezt várják el tőlük?
Hogy akkor rajtam a sor, miért nem tudom megindokolni, miért nem kell a biztosítás, mert ha nem tudom, miért nem kell, akkor bekapcsolja, különben is felelőtlen vagyok, ha nem kötöm meg telefonon amivel kapcsolatban semmiféle kondíciót, apróbetűt nem láttam, csak 3 előnyét bemondta random.
A dötéshozók tényleg csak ennyire ezt nézik, hogy rövid távon gagyi termékeket elsózzanak, nem az, hogy jó legyen az ügyfélélmény, és még 10-20-30 év múlva is legyen jövője a személyes tanácsadásnak, ügyintézésnek?
Mellesleg az emberek nagy része ezen a szinten van, hogy bármilyen biztosítást vagy magas kamatú személyi kölcsönt rájuk lehet tukmálni, telefonon elmondott félinformációk alapján?
Ha megszűnik a munkájuk, majd mennek más munkába.
A kódex másolók munkája is megszűnt,
mióta számítógép van azóta a betűszedők is tovább álltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!