Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » A banki ügyintézők, értékesítő...

A banki ügyintézők, értékesítők nem félnek attól, hogy ezzel a tukmálós (biztosítás, személyi kölcsön) hozzáállással elveszítik a munkájukat?

Figyelt kérdés

Régen szívesebben intéztem fiókban vagy telefonon az ügyeket, de online sokkal rövidebb, olyan bankot választottam, ahol mindent online lehet intézni szinte.


Van egy-két jó tanácsadó, biztosítási üzletkötő, aki tényleg jó, és nem tukmál feleslegesen, saját hatókörén belül a legnagyobb kedvezményeket is igyekszik megadni, akár az online ár alatt, azon dolgozik, hogy az ügyfeleknek jó legyen, de ez kb. 1%, a 99%-tól viszont gyomoridegem van, ha be kell mennem, meg hívnom kell, mert ha kitiltom pl. a netbankból magam, és csak azt akarom helyreállítani, máris rám akar sózni 3 biztosítást, személyi kölcsönt, csak mondjam, hogy oké, már 1 kattintással állítja is be a "védelmet" és akkor még rámripakodik, hogy magyarázzam meg, miért nem akarom.


Nyilván ezek után, biztosan nem fogom szívesen hívni újra.


Nyilván nem az ő hibája, de az ügyfélszolgálat, telebank, értékesítési osztályok vezetői, akik kiadják ezeket az utasításokat, miért gondolják hogy ez így helyes, hogy szar termékeket kell mindenkire erőszakosan tukmálni?


aug. 23. 10:14
 1/9 anonim ***** válasza:
57%
1. Elvárás miatt 2. Ebből van a pénzük nagy része. Kapnak egy alap fizetést és a többi meg amit megkeresnekn Nyìlvàn te is nyomnàd ha a megélhetésed múlik rajta.
aug. 23. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
88%
A banki ügyintêzőknek sincs kedve rád tukmálni semmit, de ha nem teszik, pont akkor veszítik el a munkájukat, ugyanis a bankokban jellemzően elő van írva egy terv, mennyi biztosítást, stb. -t kell megkötni havonta. Aki nem hozza a számokat, az repül.
aug. 23. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Én értem, és tudom is, dolgoztam is már bankban.


De így meg maguk alatt vágják a fát, hiszen senki nem akar majd náluk ügyet intézni, inkább az online megoldást válasszák.


Semmi normális ajánlat, hogy érezzem, hogy jól járnék azzal, amit rámtukmálna, csak személyi kölcsön és életbiztosítás. S ha nemet mondok, a következő alkalommal is elmondja ugyan azt.

aug. 23. 13:49
 4/9 anonim ***** válasza:
Hàt akkor meg? Nagyon is tudod hogyan működik 😃 Ha nem kérdez rà mindig akkor az ügyfelek nagyon kevés szàzalékànak jut eszébe hogy mire van szüksége, azzal meg nem jàr jól a bank ha mindig megvárja az igényt hanem teremteni kell helyzetet.
aug. 23. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Amikor online igényelsz előtte ott is az arcodba vàgnak valamit aztán vagy kell vagy nem.
aug. 23. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Igen, a sima ügyintézők helyzete nagyon is tudom, hogy működik, de miért így tanítják be őket, és ezt várják el tőlük?


Hogy akkor rajtam a sor, miért nem tudom megindokolni, miért nem kell a biztosítás, mert ha nem tudom, miért nem kell, akkor bekapcsolja, különben is felelőtlen vagyok, ha nem kötöm meg telefonon amivel kapcsolatban semmiféle kondíciót, apróbetűt nem láttam, csak 3 előnyét bemondta random.



A dötéshozók tényleg csak ennyire ezt nézik, hogy rövid távon gagyi termékeket elsózzanak, nem az, hogy jó legyen az ügyfélélmény, és még 10-20-30 év múlva is legyen jövője a személyes tanácsadásnak, ügyintézésnek?


Mellesleg az emberek nagy része ezen a szinten van, hogy bármilyen biztosítást vagy magas kamatú személyi kölcsönt rájuk lehet tukmálni, telefonon elmondott félinformációk alapján?

aug. 23. 14:29
 7/9 anonim ***** válasza:
62%
Nem tudom, mit értetlenkedsz. A bank ebből él, a mindenféle eladott hitelből, biztosításból, egyébből
aug. 23. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
#6 Igen sok múlik a belső tréningen hogy később milyen praktikákat fognak alkalmazni az ügyintézők. Ahol anno én voltam ott a tukmálás kifejezetten tiltva volt. Annyit kellett tenni hogy rákérdezünk finoman hogy érdekelné e ez és ez az ajánlat és ha nemet mond akkor nem, ìgy mindenki nyugodt volt,és bizony sokszor volt olyan is hogy megköszönte az ügyfél hogy tàjékoztattam és élt is a lehetőséggel. :)
aug. 23. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Ha megszűnik a munkájuk, majd mennek más munkába.

A kódex másolók munkája is megszűnt,

mióta számítógép van azóta a betűszedők is tovább álltak.

aug. 25. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!