A banki ügyintézők, értékesítők nem félnek attól, hogy ezzel a tukmálós (biztosítás, személyi kölcsön) hozzáállással elveszítik a munkájukat?
Régen szívesebben intéztem fiókban vagy telefonon az ügyeket, de online sokkal rövidebb, olyan bankot választottam, ahol mindent online lehet intézni szinte.
Van egy-két jó tanácsadó, biztosítási üzletkötő, aki tényleg jó, és nem tukmál feleslegesen, saját hatókörén belül a legnagyobb kedvezményeket is igyekszik megadni, akár az online ár alatt, azon dolgozik, hogy az ügyfeleknek jó legyen, de ez kb. 1%, a 99%-tól viszont gyomoridegem van, ha be kell mennem, meg hívnom kell, mert ha kitiltom pl. a netbankból magam, és csak azt akarom helyreállítani, máris rám akar sózni 3 biztosítást, személyi kölcsönt, csak mondjam, hogy oké, már 1 kattintással állítja is be a "védelmet" és akkor még rámripakodik, hogy magyarázzam meg, miért nem akarom.
Nyilván ezek után, biztosan nem fogom szívesen hívni újra.
Nyilván nem az ő hibája, de az ügyfélszolgálat, telebank, értékesítési osztályok vezetői, akik kiadják ezeket az utasításokat, miért gondolják hogy ez így helyes, hogy szar termékeket kell mindenkire erőszakosan tukmálni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én értem, és tudom is, dolgoztam is már bankban.
De így meg maguk alatt vágják a fát, hiszen senki nem akar majd náluk ügyet intézni, inkább az online megoldást válasszák.
Semmi normális ajánlat, hogy érezzem, hogy jól járnék azzal, amit rámtukmálna, csak személyi kölcsön és életbiztosítás. S ha nemet mondok, a következő alkalommal is elmondja ugyan azt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, a sima ügyintézők helyzete nagyon is tudom, hogy működik, de miért így tanítják be őket, és ezt várják el tőlük?
Hogy akkor rajtam a sor, miért nem tudom megindokolni, miért nem kell a biztosítás, mert ha nem tudom, miért nem kell, akkor bekapcsolja, különben is felelőtlen vagyok, ha nem kötöm meg telefonon amivel kapcsolatban semmiféle kondíciót, apróbetűt nem láttam, csak 3 előnyét bemondta random.
A dötéshozók tényleg csak ennyire ezt nézik, hogy rövid távon gagyi termékeket elsózzanak, nem az, hogy jó legyen az ügyfélélmény, és még 10-20-30 év múlva is legyen jövője a személyes tanácsadásnak, ügyintézésnek?
Mellesleg az emberek nagy része ezen a szinten van, hogy bármilyen biztosítást vagy magas kamatú személyi kölcsönt rájuk lehet tukmálni, telefonon elmondott félinformációk alapján?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha megszűnik a munkájuk, majd mennek más munkába.
A kódex másolók munkája is megszűnt,
mióta számítógép van azóta a betűszedők is tovább álltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!