Személyi hitellel kapcsolatban egyáltalán nem fognak válaszolni?
Több mint 2 hete jártam egy bankban személyi hitelt kérni.
Konkrét hitelkérelem nem történt végül, mert először átnézik a papírokat, amiket adtam (külföldi munkavállalóként speciális eset vagyok).
Közben visszajöttem dolgozni, de a bankban nyitottam már számlát, hogy ne legyen akadálya az ügyintézésnek.
Azóta sem hallottam semmit (az ügyintéző kb. virágnyelven elmondta, hogy ne zaklassam, ha lesz valami, majd szól) - végülis nem muszáj foglalkozniuk vele, hiszen még kérelem sem történt.
Akkor 2 hét után már kb. számíthatok arra, hogy mehetek másik bankhoz, mert innen nem is fognak válaszolni?
Azt ígérte az ügyintéző, hogy átesik egy előzetes elbíráláson, hogy befogadják-e a kérelmet a külföldi munkahely miatt.
Ha tényleg csak szórakoznak velem, annak egyrészt mi értelme lenne, másrészt mi a ......-ért nem tudta direktben azt mondani, hogy húzzak máshova - egy másik bank rögtön ezt tette, mikor meghallották a külföldi munkahelyet, szóval nem értem, miért nem lehet ezt közölni.
Az is elég vicces, hogy nem tudsz szöveget értelmezni.
Remegve?
Semmire?
Ezek hol szerepelnek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!