Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hova forduljak ebben az esetben?

Hova forduljak ebben az esetben?

Figyelt kérdés
Folyamatosan kapok az Axfinától (régebben Lombard Lízing) 3 hónapja SMS-eket, és telefonhívásokat, hogy el vagyok maradva a részletekkel, ámbár soha nem is voltam ügyfelük. Én mindig közlöm a telefonban, hogy téves a telefonhívás, erre ők azzal reagálnak, hogy így nem lehet elkerülni a törlesztést :D (jót nevetek ezen) Amikor felhívom őket én, hogy SMS-ben megkaptam a fizetési felszólítást az XXXXXXXXXXXXX számú hitelszerződésre, és kérem, hogy egyeztessenek adatot az ügyfelükkel, mert téves a számom rögzítése a rendszerükben, akkor meg nem állnak velem szóba GDPR miatt.
2022. júl. 8. 09:42
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Számukat tiltsd la!

Kérd a telefonban, hogy kapcsolja a felettesét

Tértivevényes levél

2022. júl. 8. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Egyszeru, megmondod nekik hogy nemreg kaptad ezt a szamot, es ez a szam mar a tied. Kerd a GDPR-ra hivatkozva hogy toroljek a szamodat a rendszerukbol hanem feljelentest teszel
2022. júl. 8. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
tiltani kell a számot. A te neved mondják mikor a szerződésre hivatkoznak?
2022. júl. 8. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!