Miért csinálja ezt az OTP? Ilyen alpári, kisstílű ?
A sztori, röviden és tömörén:
Én február 27-én délelőtt bementem a fiókba értékpapírszámlát kötni.
Vártam a soromra fél órát, sorra kerültem, majd azt mondta az ügyintéző "lefagyott a rendszer jöjjek vissza másnap".
Visszamentem másnap.
Megkötöttük az értékpapírszámlát. Az ügyintéző hölgyike betett "prémium" ügyfélnek, mert azt mondta van annyi megtakarításom, lehetek az.
Március 1-én (másnap) látom, hogy levontak a számlámról -4000 forintot "hitelkamat" (??) - nincs semmi hitelem, a számlám soha - SOHA nem volt mínuszban.
A telefonos "prémium" ügyfélvonalukon ezt kapom: "Technikai okok miatt az ön elérhetősége pillanatnyilag nem kapcsolatható." - , majd szétkapcsol.
Nyugati tér, és Blaha Lujza tér.
Kettő nagy OTP fiók.
Nem vagyok se proli, se buta. Proli a dolgozó, aki nem tájékoztatja az ügyfélt.
Ha van annyi megtakarításod, h prénium ügyfél legyél, akkor csak kibírsz 4 ezret.
Vagyha nem tetszik a rendszer, számla felmondás és másik bank.
Fel nem foghatom, 2022-ben a nép egyszerű gyermekei miért zsigerből ragaszkodnak az őskövület OTP-hez? Még mindig él a népi hitvilágban az a kép, hogy A Bank az bizony egyenlő a zótépével. Ahogy '90 előtt is.
Ha pl. részvény alapú befektetés jegyeket vettél, annak van díja. Ha nem tájékozódtál a zótépé ide vonatkozó kondícióról a döntésed előtt, az a te hibád. gondolom a szerződést is olvasatlanul írtad alá, mondván az ügyintéző mondta, hogy itt írd alá. Te meg aláírtad, mert hát mi mást is tehetnél ugye.
Egyetlen egy papírt kellett elektronikusan a tableten aláírnom, aminek köze nem volt a prémium számlához...
Szóval semmit nem kellett hozzá aláírnom.
Valóban elírtam, 28-án hétfőn voltam bent "másnap". Előző nap volt a munkanap, tehát péntek dél körül jártam ott, és akkor mondták jöjjek "holnap" - ezt elírtam - jöjjek a másik munkanap, tehát hétfőn mentem, 28-án.
Március 1-én vonták le a számlámról az összeget.
Utánajártam, igazam van...
3 ügyintézővel beszéltem, mind a hárman azt mondták könyvelési hiba történt, értékpapírszámlának nem lehet hitele, március 1. előtt nem is volt folyószámlahitelem, februárra lett elkönyvelve a hitelkamat, ami így belső hiba.
Sajnos ez így is zsákutca. Azt mondták panaszt kell tennem... ami egy hónapokig tartó dolog is lehet, amíg ezt javítják.. (ha egyáltalán javítják) Nem valószínű.
Ennyit az OTP-ről.
Ha hitelhez kapcsolódó jogcímen terhelték az értékpapír számládat, akkor az informatikai beszállító cég követett el programozási hibát. A bank sem fogja megdícsérni őket, meg te sem.
A téves jogcímen felszámított összeget jóvá fogják írni, ez nem kétséges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!