Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » A hitelnél ez miért ennyire...

A hitelnél ez miért ennyire durva?

Figyelt kérdés

Hitelt vettünk fel, a férjem fizeti. A munkahelyének kifizetési nehézségei vannak, ezért én utaltam at a hitel összeget a számlájára, és abból vontak le.

Most viszont a bank felhívta, hogy mi van a fizetésével, és őket nem érdekli, hogy a felesége utalt (azért persze levonták), amennyiben nem változik a helyzet, felmondják a szerződést.

Voltaképpen csak elkeseredett vagyok, hiszen amúgy is nehéz az egész, és azt hittem (de nagyon laikus vagyok), elég, ha ott az összeg és van miből levonniuk.

Miért nincs így? Hiszen nem az a lényeg, hogy megkapják? Soha nem maradtunk el egy reszlettel sem.

Kíméletes magyarázatnak örülnék.



2021. szept. 21. 10:06
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Illetve hát sokféle választ kaptam, vagy három felet, kiváncsi vagyok, melyik lesz a válasz.
2021. szept. 21. 13:03
 12/16 anonim ***** válasza:
mivel azt se tudjuk, milyen hitel, csak találgatunk, ezért nem kapsz egyértelmű választ.
2021. szept. 21. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 Koplárovics Béci ***** válasza:

Én mondjuk meglepődnék, ha a hitelt nyújtó bankom azzal hívna fel, hogy ki utalt a bankszámlámra, és miért nem a munkáltatóm... Ugyanis nem ugyanannál van a bankszámlám.

A te esetedben pedig a hitelszerződést ti írtátok alá, nektek kellene tudni, hogy miért keresheti rajtatok a férjed fizetését a bank...

2021. szept. 21. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
100%
A KH-ban (most már pár hónapja nem így van) minimum 100E Ft munkabér érkeztetés szükséges ahhoz, hogy 0,5% kamatkedvezmény járjon a jelzálog hitelekből. Szerintem erről lehet szó, hogy ezt elveszik, mert ha 6hónapon belül legalább 4x nem teljesül ez a feltétel, akkor a kamatkedvezmény megszűnik.
2021. szept. 21. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
100%