Megszűnt a bakunk de az utalás nem jött még meg?

Figyelt kérdés
Az a probléma, hogy a bank aminél eddig voltunk telkesen megszűnt, és csak múlthét csütörtökön kaptunk értesítést róla. Azonnal át is utaltuk a pénz nagyrészét a magyar számlánkra, de kiderült, hogy bankszüneti nap volt náluk 26, 28,29 és ma is az van és csak holnap jönnek még az utalások. A régi bank ma 14 órakkor teljesen megszűnt, nincs semmi ügyfélszolgálat se online bank. Tiszta idegezések vagyunk, mert a pénzt elutaltuk, de nem jött meg és közben megszűnt a régi bank.

2020. jún. 30. 18:07
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Bocsánat, ha kissé zavaros a kérdés, de nagyon feldúlt vagyok, mert nagyon sok pénzről van szó. A kérdés lényeg a az, hogy megtörténhet e úgy az utalás, hogy közben megszűnt a küldő bank. Szóval az utalás megkezdődött, de a fogadó bank még nem kapta meg a pénzt
2020. jún. 30. 18:09
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Hát ez elég fura, hogy egy bank egyik napról a másikra csak úgy megszűnik. Ha nem valami fintech volt, vagy ha az volt, de volt banki licensze és azt használta is és EUs bank, akkor volt biztosítása, nem vész el a pénzed. Ahogyan nálunk is van OBA védelme a banki betéteken 100ezer euróig, úgy ez más EUs országokban is van.
2020. jún. 30. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Ha bekerült a nemzetközi rendszerbe, akkor az onnan nem tűnik el, meg fog érkezni. Ha nem került oda be, akkor a banknál kell panaszt tenni. Olyan nincs, hogy csak úgy megszűnik, a pénzed ki kell adják. Kivéve ha valami köztes szolgáltató volt, nem bank. Akkor esélyes, hogy buktad a pénzt.
2020. jún. 30. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Az o2 nevű telefonszolgáltató a Fidor nevű bankkal közös online bankjuk és most felbomlott köztük az együttműködés és ezért szűnt meg a babk
2020. jún. 30. 20:05
 5/11 anonim ***** válasza:
Wirecard?
2020. jún. 30. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ez egy normális bank banki license-vel, vagy egy fintech app, vagy egy tőzsdei cég? Miről beszélünk pontosan? Ettől is függ, mi lesz tovább
2020. jún. 30. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Nyugi, nem vész el a pénzed.
2020. júl. 1. 01:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Úgy tűnik, a felmondásról már április 30-án megtörtént az ügyfelek tájékoztatása:


[link]


60 nappal korábban, ahogy a törvény előírja. Talán nem kellett volna ennyire kicentizni az intézkedést az ügyben.


A bank honlapján amúgy ez áll:

Was muss ich mit meinem Guthaben machen, das ich auf meinem O2 Banking Konto habe?

Überweise dein Kontoguthaben spätestens bis zum 29.06.2020 auf ein anderes Konto. Danach hast du keinen Zugriff mehr auf dein Konto und du kannst nicht mehr über dein Guthaben verfügen. Die Übertragung auf ein später genanntes Referenzkonto durch uns wird einige Zeit in Anspruch nehmen.


Ha június 29-ig megtörtént az utalás, meg kell kapnotok a pénzt. Ha nem, hosszabb időt fog igénybe venni az ügy de a pénz nem vész el.


Ha bármi nem tiszta, itt léphetsz kapcsolatba az ügyfélszolgálattal:

O2 Banking Hotline erreichst du Mo.-Fr. 8-18 Uhr, unter (089) 189 085-502. Oder per E-Mail: service@o2banking.de


[link]

2020. júl. 1. 06:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Voltak kissebb utalások, abból az egyik megjött (kb30€) a nagyobb összegre még várunk (1500€)
2020. júl. 1. 10:04
 10/11 anonim ***** válasza:
Hát azért úgy adtad elő, .intha 15 misit utalgatnál.
2020. júl. 1. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!