Megszűnt a bakunk de az utalás nem jött még meg?




















Úgy tűnik, a felmondásról már április 30-án megtörtént az ügyfelek tájékoztatása:
60 nappal korábban, ahogy a törvény előírja. Talán nem kellett volna ennyire kicentizni az intézkedést az ügyben.
A bank honlapján amúgy ez áll:
Was muss ich mit meinem Guthaben machen, das ich auf meinem O2 Banking Konto habe?
Überweise dein Kontoguthaben spätestens bis zum 29.06.2020 auf ein anderes Konto. Danach hast du keinen Zugriff mehr auf dein Konto und du kannst nicht mehr über dein Guthaben verfügen. Die Übertragung auf ein später genanntes Referenzkonto durch uns wird einige Zeit in Anspruch nehmen.
Ha június 29-ig megtörtént az utalás, meg kell kapnotok a pénzt. Ha nem, hosszabb időt fog igénybe venni az ügy de a pénz nem vész el.
Ha bármi nem tiszta, itt léphetsz kapcsolatba az ügyfélszolgálattal:
O2 Banking Hotline erreichst du Mo.-Fr. 8-18 Uhr, unter (089) 189 085-502. Oder per E-Mail: service@o2banking.de





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!