A CIB-nél miért kell tokent váltani? Más banknál még token sincsen, ha jól tudom.
Végülis pontosan mit jelent a két faktoros autentikáció?
Szerintem a két faktor a régi tokennel is megvolt.
Lehetséges, hoyg az SMS, amit mondasz mégsem jó, és ezért halasztottak egy évvel, mertt csak a CIB-nek sikerült teljesíteni és semelyik más bank nem tudta megcsinálni?
És az időpontokról tudna valaki adni egy hivatkozást? Hol van hivatalosan, hogy eltolták a határidőt? És egyébként mi volt ez a szeptemberi határidő, itt például januárt olvastam:
Elég az SMS, lényegtelen, hogy ki fér hozzá a telefonodhoz. Az legyen az ügyfél gondja. Két faktor megvan: kell TUDNI netbank jelszót ÉS kell egy eszköz, a telefon amire SMS jön.
Ha a telefonos kódot (SMS-t, push üzenetet) csak ujjlenyomattal tudod megnézni az már akkor 3 faktor lenne, az nem előírás. Még. :))
Na akkor egyrészt:
Itt olvasgathatod a mobilapp felhasználói kézikönyvet.
Másrészt:
"De vagy az okostelefon kötelező, vagy a token. Ha internetbankot akrsz használni"
Megoldottam úgy, hogy ne kelljen se okostelefon, se token, mégis be tudok lépni a netbankba. Na erre varrjál gombot!
Itt pedig le van írva, hogy milyen esetekben a netes fizetésnél hogyan jön a kód:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!