Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » NAV Online számla rendszerbe...

SZTA1982 kérdése:

NAV Online számla rendszerbe feltöltött kézi számla érvénytelenítését hogyan kell elvégezni?

Figyelt kérdés
A számla sztornózásra került, ügylet meghiúsulása miatt. Új számla nem lesz kiállítva.

2019. ápr. 21. 08:45
 1/3 anonim ***** válasza:

Fel kell tölteni a sztornót is.

De ha 100e feletti áfatartalmú számláid vannak, nyilván van könyvelőd is. Biztisan tudja.

2019. ápr. 21. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Az online rendszerben ha megkeresed azt a számlát, akkor van technikai érvénytelenítés is.
2019. ápr. 21. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!


1. Könyvelőm sem biztos a dologban, mivel még nem sztornózott a NAV-os rendszerben. A technikai érvénytelenítést javasolta.


Géppel kiállított számla sztornózása esetén kell kiállítani a sztornó számlát, mely ua. adattartalmú, csak az összegek mínuszosak. Ezt is fel kell tölteni a rendszerbe. Kézi számla esetén nem kell sztornó számlát kiállítani.


A kérdésem arra irányul, kézi kiállított számlatömbös számla sztornózása (mely annyit tesz, áthúzom a számlát, és ráírom: rontott, mindhárom példányon) hogyan történik a NAV rendszerében? Nem lesz kiállítva új számla a rontott helyett, valamint nincs "módosító okirat" sem, azonban a rendes (nem a technikai) érvénytelenítés során kéri a rendszer. A számla még nincs lekönyvelve, és mindhárom példánya nálam van.

2019. ápr. 21. 13:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!