Mit érdemelt volna a CBA, ha ez a fogyasztóvéfelem munkatársaival törtnénik?
Figyelt kérdés
A minap vásároltunk a CBAban egy barátommal egy whiskit vettünk, ő ezt kártyával fizette, de mivel nem volt a kártyánkon elég még a kólára is, ezért külön apróval fizettük az 1,75-ös Pepsi kólát. A kiírt ár egyértelmű 279 forint volt, a pénztár azonban 350-ért blokkolta, ezt szóvátettem. Kéretve magát a pénztáros, de hívta a főnököt, aki konstatálta, hogy tényleg rosszul van kiírva, és adj a fiúknak egy 50-est, és a nyitott kasszából adott nekünk 50 ft-ot, de vissza kérte a blokkunkat, és ráírta tollal, hogy +50 ft, mi meg nem kaptunk blokkot, és akkor összegeztem magamban, hogy most próbáltak meg átvágni minket, majd nem kaptunk blokkot a vásárlásunkról, ami a véleményem szerintem, már erősen jogsértő, de érdekel, hogy ti tőlem okosabbak, hogy látjátok? Illetve, hogy nagyságrendileg, milyen büntetést róhat ki ilyen esetben a fogyasztóvédelem?2016. jún. 11. 08:56
1/1 anonim válasza:
Mivel a feltüntetett áron kaptátok meg a terméket így a fogyasztói jogok nem csorbultak. Ebből a szempontból helyes az eljárás.
Az viszont adóügyi szempontból non-szensz, hogy a NAV-hoz bekötött pénztárgép által nyomtatott blokkon kézi módosítás történik, majd a várásló nem kap a vásárlásáról igazoló blokkot / számlát. Ezért a NAV büntethetett volna. De ez jó eséllyel nem szándékos volt, csak ennyire tudatlan volt a pénztáros és a vezetője, hogy mit kell tenni ilyen esetben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!