Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Milyen papírok szükségesek...

Milyen papírok szükségesek még az adóbevalláshoz?

Figyelt kérdés

sziasztok,


Tavaly háromszor is váltottam munkahelyet, míg végül visszakerültem a kiinduló munkahelyemre. Jelenlegi munkahelyemtől megkaptam a 15M30 típusú nyomtatványt, viszont előző 2 munkahelyről csak a felmondó levelem, illetve a havi fizetési papírok vannak meg. Postán nem kaptam tőlük még semmit. ezekkel a papírokkal is megtudom csináltatni az adóbevallást, vagy kell kérjek még valamilyen dokumentumot a régi helyekről? és ha igen milyet?


köszi előre is a válaszokat


2016. márc. 5. 16:10
 1/1 anonim ***** válasza:

Az M30-as nyomtatványon is jelölve van, hogy szerepeltetve van-e rajta az előző munkahelyek jövedelme vagy sem. Ha igen, akkor nem kell a régi helyekről semmi, ha nincs, akkor kellene.


Munkaviszony megszűnésekor a munkáltató köteles kiadni a dolgozó részére egy ADATLAP 2015 fejlécű igazolást a jövedelmekről, levont SZJA-előlegről, valamint még a levont járulékokról és azok alapjáról is.

Ilyet keress a papírok között! Ha nincs, akkor másolatban be kell szerezni a régi helyekről. Kötelesek hiteles másolatot kiadni róla!


Gyakorlatilag a havi bérlapok alapján is el lehet készíteni egy bevallást, de azt egy hozzá nem értő, nem biztos, hogy meg tudja jól csinálni.

2016. márc. 6. 05:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!