Milyen papírok szükségesek adótartozás részletfizetési kérelemhez?
Az eljárás maximum 30 nap, tehát addigra határozatot hoznak. Kivételes esetben meghosszabbíthatják. Kivételes eset lehet például, ha környezettanulmányra kimennek, vagy ellentmondó dolgokat tapasztalnak a kérelemben leírtak, valamint a valóság között, és több időre van szükségük, hogy tisztán lássanak.
Minden olyan dolgot csatolj hozzá, ami a kérelemben feltüntetett adatokat igazolja. Nem feltétlenül muszáj munkáltatói igazolás, ha rendelkezel bérlappal. Akkor azt csatolod hozzá, családi pótlékról a postai csekk is jó, ha bankszámlára kapod, akkor a bankszámla másolat, rezsi költségekről a szolgáltatói számlákról másolat, ha tartozol valakinek, akkor az írásos megállapodás... stb.
Részletfizetést általában akkor engedélyeznek, ha van mire. Tehát legalább bevételnek kell lennie hozzá, mert egyébként miből akarnád fizetni a részletet?
Az is járható út, ha valaki átvállalja helyetted, vagy belesegít, akkor attól csatolni kell egy nyilatkozatot erről. Tehát ahol igazolja az illető, hogy Ő anyagilag segít Téged ilyen szempontból.
Minden eset más és más...
Ha a NAV-nak kevés, amit beadtál, akkor úgy is kapsz egy levelet tőlük, hogy mit kérnek még ahhoz, hogy érdemben el tudják bírálni a kérelmed.
Egy a lényeg: Hazudni nem szabad! Mindent lecsekkolnak Rólad a rendszerükben évekre visszamenőleg, tehát a valótlan adatszolgáltatás mindenféleképpen kiderül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!