Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Téves utalás történt már több...

Téves utalás történt már több hónapon keresztül a NAV-nak. Egyik dolgozónknak volt letiltása, de nem NAV-os még is oda utaltuk a pénzt. Ilyenkor mit lehet tenni? Látjuk még valaha azt a pénzt?

Figyelt kérdés

2013. márc. 20. 19:33
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

Akkor kéresd le a könyvelő céggel az adófolyószámlát.

A téves utalás túlfizetésként fog jelentkezni az adott adónemen.

Ezt az összeget visszaigényelhetitek, vagy átvezettethetitek másik adónemre. (szívesebben vezetnek át, mint visszautalnak)

Az átvezetési/visszautalási kérelmet a könyvelő meg tudja csinálni (megmondod neki, hogy melyik adónemre kéred az átvezetést) és beküldi a NAVnak. 30 napon belül átvezetik. A kérelem benyújtását követő 30 nap múlva újból kérjétek le az adófolyószámlát (pár kattintással meg tudja csinálni. Amikor kérem a könyvelőnket, van úgy, hogy mire megbeszéljük a többi dolgot, addigra lekéri az adófolyószámlát és átküldi e-mailben)

2013. márc. 21. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!