Téves utalás történt már több hónapon keresztül a NAV-nak. Egyik dolgozónknak volt letiltása, de nem NAV-os még is oda utaltuk a pénzt. Ilyenkor mit lehet tenni? Látjuk még valaha azt a pénzt?
Akinek kellett volna utalnatok, az nem reklamált?
A NAVos utalás közleményébe mit írtatok?
Kértetek le adófolyószámlát?
Előtte a végrehajtónak utaltátok?
A NAVnak milyen számlájára utaltátok?
Lekértétek az adófolyószámla kivonatot?
A NAVos utalásnál nem tüntetitek fel az emberke neve mellett az adóazonosító jelét?
A NAVnak azért nem tűnik fel, hogy elbaltáztátok a dolgot, mert nem tartozás, hanem túlfizetés van az adónemen (feltéve, ha ugyanazon az adónemen másból nincs késedelmetek) és az előre utalást nem tiltja törvény. Tehát gondolhatja azt, hogy "elő teljesítést" utaltatok.
Ki intézi az utalásokat? A könyvelő, vagy valaki más a cégen belül? A cégünknél pl. külsős könyvelőcég könyvel, ők sosem utalnak és az adófolyószámlát sem kérik le maguktól és követik figyelemmel, hogy van-e túlfizetés, vagy tartozás. Az utalásokat én intézem, ha elrontok valamit az az én saram, nem a könyvelőnké. Épp ezért szoktam időközönként lekéretni vele az adófolyószámlát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!