Az egészségügyi szolgáltatási járulékot nem fizettem be időben. Ilyenkor másik számlaszámra kell utalni ez normális?
Figyelt kérdés
A szokásos 10032000-06055826 helyett azt küldték ügyfélkapun, hogy a 10032000-016013 számlára utaljam a tartozásom. Már napok óta átutaltam, és azóta semmi. Ugyanannyi tartozást mutat, és nem ír semmit elkönyvelésre váró utalásról sem (0 ft).okt. 15. 20:55
1/4 anonim válasza:
Mert ez egy letéti számla. Ilyen esetben jobban jársz, ha az eredeti számlaszámra utalod, ott sokkal hamarabb jóváírják.
2/4 anonim válasza:
"10032000-016013"
Itt elírtál valamit a számlaszámban.
NAV Végrehajtói automatikus elszámolású letéti számla száma ->
10032000-01601305
Ha erre a számlaszámra kérték a befizetést, akkor a tartozásod végrehajtás alatt áll már.
Automatikus elszámolású számlánál is hamar jóváírják, amint a Magyar Államkincstártól leosztják a NAV informatikához a befizetett összeget.
A manuális letéti számlákat kezelik élő ügyintézők. Ott hosszabb lehet az átfutási idő. Akár 1 hét is.
Ott lesz a befizetésed hamarosan, ha valóban jó számlaszámra utaltad, és a közlemény rovatba az adóazonosító jeledet is beleírtad. Beleírtad?
3/4 anonim válasza:
Én is mindennemű hasonló tartozást az első számlaszámra szoktam utalni, és nem a megemelt összeget hanem simán befizetem az elmaradást.
4/4 A kérdező kommentje:
2-es igen itt valóban elírtam.
Köszönöm szépen a válaszokat!
okt. 16. 06:31
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!