Kezdőoldal » Utazás » Szállások » Mit lehet tenni, ha a booking....

Mit lehet tenni, ha a booking.com törölte a szállásfoglalást?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Milánóban foglaltunk szállást a párommal július közepére, azonban pár nappal ezelőtt váratlanul törölték a foglalást.Először mi sem értettük miért, de utólag kiderült, hogy egy harmadik személy felbontotta a szerződést az apartman kiadójával, ezért (gondolom) az ő összes foglalását törölte.

Na most, erről egy szót sem említett a booking.com, tehát ha tudjuk, hogy ez nem közvetlen kapcsolatban történő foglalás, vagy bármi egyéb akkor lehet nem ezt választjuk, a másik, hogy ilyen gerinctelen módon, váratlanul csak úgy törölni...

Tehát a kérdésem, mit tehetnénk ezügyben? Valami kártérítés, ugyanolyan ajánlát nem járhatna? Persze körül néztem már én is, de az árak jóval magasabbak, mint amennyiért mi anno foglaltunk. Direkt időben elterveztük, hogy olcsóbban kijöjjünk, erre ezt megteszik. Szerintem baromira nem fair, szóval érdekelne ha esetleg valaki tud ezzel kapcsolatban hasznos információt! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!



2018. ápr. 19. 19:08
 1/5 anonim ***** válasza:
49%
Sajnos ez mindig benne van a pakliban, ha magánszemélytől bérelsz apartmant. Én ilyenkor mindig foglalok mellé B verziónak még időben egy másik szállást is. Biztosan találsz valahol az oldalon szerződési feltételeket, esetleg közvetlenül a foglalásodnál, ott utána tudsz nézni jár-e valami. De nem tartom valószínűnek, főleg így, hogy gyakorlatilag hónapokkal előre értesítettek.
2018. ápr. 19. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
69%
Nézd, a Booking.com egy közvetítő cég, tehát nincs ráhatásuk arra, hogy egy szállásadó lemondja-e a foglalást. Márpedig előfordul, hogy egy szállásadó kénytelen ilyet lépni. Hogy ennek az oka az, hogy leégett az apartman vagy beesett egy jobban fizető csoport, az más kérdés. De az biztos, hogy a közvetítő cég nem fog emiatt költségekbe bocsátkozni.
2018. ápr. 19. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
88%
Azért július még elég messze van, nem hiszem, hogy nem találsz másik megfelelő szállást.
2018. ápr. 19. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
95%

Ha a foglalás óta vontak le bármit is a kártyádról a szállásért nyugodtan reklamálj az ügyfélszolgálatnál és kérj azonos kategóriát a körnéyken azonos áron. Légy civilizált, ők pedig tényleg kultúrcég.

Ha nem fizettél semmit, keress más szállást.

2018. ápr. 20. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
90%

A bookingot nem hibáztasd! Az ugyanúgy csak egy piactér, mint az ebay. A különbség csak annyi, hogy itt szolgáltatást kínálnak, a másikon meg tárgyakat.

A booking.com nagyon megbízható, komoly cég.

Két dolog miatt kerülhet törlésre egy foglalás.

A szállásadó törölte, vagy megszűnt.

A booking bontott vele kapcsolatot a sok rossz visszajelzés miatt.

Az automata rendszer biztosan küldött értesítést. Esetleg a spam mappába került, ha nem találkoztál vele.

A booking ugyanúgy nem köteles kártalanítani, mint aghogya egy zöldségpiac sem teszi, ha kukacos gyümölcsöt kapsz.

A szállásadót perelheted, ha megéri neked.


Idézet a booking.com oldalról:


A szerződési feltételek alapján a vállalkozás a szálláshelyek közvetítését látja el, a szálláshely szolgáltatására irányuló szerződés a fogyasztó és a szállásadó között jön létre. A szabályzat rögzíti azt is, hogy a hirdetésekben meghatározottak valóságtartalmáért a hirdető tartozik felelősséggel.

2018. ápr. 20. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!