Mit lehet tenni, ha a booking.com törölte a szállásfoglalást?
Sziasztok!
Milánóban foglaltunk szállást a párommal július közepére, azonban pár nappal ezelőtt váratlanul törölték a foglalást.Először mi sem értettük miért, de utólag kiderült, hogy egy harmadik személy felbontotta a szerződést az apartman kiadójával, ezért (gondolom) az ő összes foglalását törölte.
Na most, erről egy szót sem említett a booking.com, tehát ha tudjuk, hogy ez nem közvetlen kapcsolatban történő foglalás, vagy bármi egyéb akkor lehet nem ezt választjuk, a másik, hogy ilyen gerinctelen módon, váratlanul csak úgy törölni...
Tehát a kérdésem, mit tehetnénk ezügyben? Valami kártérítés, ugyanolyan ajánlát nem járhatna? Persze körül néztem már én is, de az árak jóval magasabbak, mint amennyiért mi anno foglaltunk. Direkt időben elterveztük, hogy olcsóbban kijöjjünk, erre ezt megteszik. Szerintem baromira nem fair, szóval érdekelne ha esetleg valaki tud ezzel kapcsolatban hasznos információt! Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Ha a foglalás óta vontak le bármit is a kártyádról a szállásért nyugodtan reklamálj az ügyfélszolgálatnál és kérj azonos kategóriát a körnéyken azonos áron. Légy civilizált, ők pedig tényleg kultúrcég.
Ha nem fizettél semmit, keress más szállást.
A bookingot nem hibáztasd! Az ugyanúgy csak egy piactér, mint az ebay. A különbség csak annyi, hogy itt szolgáltatást kínálnak, a másikon meg tárgyakat.
A booking.com nagyon megbízható, komoly cég.
Két dolog miatt kerülhet törlésre egy foglalás.
A szállásadó törölte, vagy megszűnt.
A booking bontott vele kapcsolatot a sok rossz visszajelzés miatt.
Az automata rendszer biztosan küldött értesítést. Esetleg a spam mappába került, ha nem találkoztál vele.
A booking ugyanúgy nem köteles kártalanítani, mint aghogya egy zöldségpiac sem teszi, ha kukacos gyümölcsöt kapsz.
A szállásadót perelheted, ha megéri neked.
Idézet a booking.com oldalról:
A szerződési feltételek alapján a vállalkozás a szálláshelyek közvetítését látja el, a szálláshely szolgáltatására irányuló szerződés a fogyasztó és a szállásadó között jön létre. A szabályzat rögzíti azt is, hogy a hirdetésekben meghatározottak valóságtartalmáért a hirdető tartozik felelősséggel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!