Kihez fordulhatok ilyen esetben?
Figyelt kérdés
Ha egy (belföldi) hotelben valamilyen negatívumot tapasztalok ellátással, bánásmóddal, szolgáltatással vagy bármi mással kapcsolatban, ami esetleg azt indokolná, hogy kártérítést adjanak, ez esetben kihez fordulhatok? Természetesen a főnökségen kívül, ha ők egyből elutasítanak és nem foglalkoznak velem.2015. júl. 8. 17:51
1/1 anonim válasza:
Fogyasztóvédelem, de kártérítést nem hiszem, hogy látni fogsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!