Érdemes panaszt tenni?
Én például fotóznék mindent, és jeleznèm a bookingnak.
Amellett írnék értékelést is a bookingon, meg jól lepontoznám.
A tulajnak jelezted, igaz?
Mert először csak nekik kellene panaszkodni, hátha kompenzálnának valahogy, ha nem, akkor jöhet a többi.
Mi abban a meglepő, ha olcsó apartmant kerestetek és azt kaptatok amennyiért fizettetek?!
Egy többcsillagos szállodában nem ez fogadna, de az persze pénzbe kerül.
Olcsó húsnak híg a leve.
Már ne is haragudj, de elég nagy baj, ha szerinted egy olcsóbb szállás egyenlő azzal, hogy mocsok van. A takarítónőt ugyanúgy kifizetik, csak nem jó a munkája. Egyébként pedig nem, nem olcsó szállásra jöttünk. Bár apartman, de minőségibbet,drágábbat választottunk. Ellenben tavaly tényleg olcsó helyen voltunk, és az patyolat tiszta volt.
Köszi a válaszokat, holnap fogok beszélni a szállásadóval.
2-es hülyeséget ír, a felszereltséget, elhelyezkedést, berendezést, szobaméretet stb. fizeted ki, amik a fő különbözetet adják két szàllás között, a tisztaságnak mindenhol alapnak kell(ene) lennie, és igenis jelezni kell, ha ez nincs meg.
A ruhaboltban szezonvégi leárazásnál sem a szakadtat sózzák rád, mert olcsó, ott is visszaviszed, ha kifeslett a varrás, hiába volt leértékelve...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!