Mennyire érdemes szolgáltatásokat értékelni, panaszt tenni?
Ha igénybe vesztek valamilyen szolgáltatást, vagy rendeltek valamit, szoktátok értékelni? Én néha igen, a jót és a rosszat is. Mert én is el szoktam olvasni mások értékelését, és hasznosnak találom ezeket.
Azonban néha, a negatív visszajelzésre, értékelésre agresszívan reagál a szolgáltató, és kezdődik a gaslighting (nem is úgy volt, az ügyfél hibája, stb.). Így nem elég, hogy rosszul jártál valamivel, még tovább idegeskedhetsz ezen is. :D (Most nyilván nem a notórius panaszkodókról van szó...)
Ti mit gondoltok erről?
Én szoktam véleményt írni, főleg ha valami kiemelkedően jó vagy kiemelkedően rossz volt.
Szerintem hasznos, én is el szoktam olvasni és ha van elég vélemény, akkor jól lehet belőlük következtetni.
Egyébként ahogy az első mondja, bár ilyesmivel eddig én csak éttermeknél találkoztam, de ha a szolgáltató beleköt az ügyfélbe a rossz vélemény miatt, akkor azt eleve elkerülöm.
érdemes, és nagyon hasznos is. ha pl. lefoglalok valahol egy szobát, előtte mindig megnézem az értékeléseket, és általában meg is felelnek a valóságnak.
de am én is csak nagyon jó és nagyon rossz helyeket, szolgáltatásokat szoktam véleményezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!